10.- Nová škola 1/2

304 24 0
                                    

Když mi včera Slenderman konečně oznámil, že už jsem přehlášená na školu pro creepypasty, mi spadl kámen ze srdce. Už se nebudu muset skrývat za kapucou mé černé mikiny.

Poprvé tam mám vejít za pár hodin a já se hrozně těším. Tím za pár hodin myslím dvě a něco.

Spletla jsem si vlasy do dvou copů a vzala si černé tričko a černé legíny. Přes to jsem přehodila doktorský plášť a do kapsy jsem dala skalpel a nůžky. Podívala jsem se do zrcadla. Světle modré oči zářily jako lucerny a přes jedno oko byly jizvy. Jizvy po mém umlácení.

,,Jsme všichni?'' zeptala se Naty naší hodněpočetné skupinky.

Tvořila jsem ji já, Clockwork a.k.a. Natalie, BEN, Liu, Jeff, Jane a Toby.

,,Ano,'' řekla Jane a rozešli jsme se dolu.

Bylo něco po půl osmé, takže po chodbách normálně chodili lidé. Nikdo nám ale nijak velkou pozornost nevěnoval a my jsme vklidu došli až do budovy vedle jídelny.

Seděla jsem na židli a čekala jsem až si mě někdo vylosuje do dvojice. Abych to upřesnila, všichni jsou v jedné třídě a jedna polovina losuje a druhá polovina čeká na to, až si ho někdo vylosuje. Liu zvednul lísteček k jeho očím a usmál se na mě. Já jsem ukázala, jestli jakože myslí mě a on kývl.

,,Jak mě zapsali?'' zeptala jsem se ho.

,,Beaten Ester. Pojď, zjistíme kdo má koho,'' řekl a tahnul mě do místnosti určenou už pro dvojice.

,,S kým jste?'' zeptala jsem se. Byl tam už BEN a Naty, ale bez partnerů.

,,Já jsem s Eyeless Jackem a Clocky je s Tobym,'' řekl Ben.

,,A kde jsou?'' zeptala jsem se.

,,Tam v té místnosti. Teď tam půjdeš do té místnosti si vylosovat místo, kde budeme cvičit a v jakém pořadí,'' odpověděl Liu.

Já jsem se tedy neochotně rozešla do místnosti. Dala jsem tuku do mísy a vytahla jsem složený papír.

Posilování      1 hod.

Lezení na strom 1 hod.

Přeskakování plotu 1 hod.

Nepozorované vniknutí a pohybování v domě          1 hod.

Vyhýbání  1 hod.

,,... devadesát osm, devadesát devět, sto!'' vykřikla jsem šťastně a padla jsme na zem. Po chvilce spadl i Liu.

Dělali jsme sedy lehy a opravdu to bylo namáhavé, ale musíme být vycvičeni do ulic.

,,Je to všechno, co máme napsaný na tom seznamu?'' zeptala jsem se. Liu kývl. Jako na zavolanou vešli Jeff s Ninou. Já jsem dostala záchvat smíchu.

,,Čemu se směješ?'' zeptal se naštvaně Jeff.

,,Tobě,'' odpověděla jsme se smíchem.

,,Hrozně vtipný a teď můžete vypadnout, jelikož jedna hodina už uběhla,'' vyhnal nás ven.

,,To jako máme líst na strom celou hodinu?!'' zeptala jsme se překvapeně. Liu kývl.

,,Fajn,'' řekla jsem a odhodila jsem pášť na zem. Chytla jsem se větve a vyhoupla se nahoru. Sedla jsem si na větev a pověsila jsem se na nohy.

Pobaveně jsem pak sledovala Lia, který se snažil vyškrábat na větev taky, ale nedařilo se mu to. Zatím se mi zdá, že to je docela zábava.

Ahojky všichni! Jak se máte? Já dobře. Jsem ráda, protože se mi dneska ráno konečně ukázalo umístění i u When I sleep a i u tohohle. Hrozně moc bych chtěla poděkovat za 269. místo ve fan fikcích. Jste úžasní. Užijte si neděli a ahoj!



Byla jsem v ¶øRaðkU | ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat