11.- Nová škola 2/2

287 24 0
                                    

,,Špatně, špatně, špatně. Takhle si jenom nabiješ kokos. To musíš takhle,'' ušklíbl se Liu.

Já jsem se naoko urazila. Je sice pravda, že přes plot skákat neumím, ale musím sama zjistit, co mi jde nejlépe.

Liu se chytl jednou rukou chytl tyče a druhou za plot, jednu nohu opřel o pletení a druhou přehoupl přes plot. Pak seskočil.

,,Vidíš je to jednoduchý,'' ušklíbl se. Já jsem si povdechla a šla jsem zkoušet.

,,Tohle musíme dělat každý sám,'' oznámil Liu. Stáli jsme před domem, do kterého jsme se měli dostat.

,,Tak ahoj,'' zamávala jsem mu a chytla se okapu a lezla pomalu na parapet, kde bylo otevřené okno.

Dala jsem dovnitř a záhadným způsobem se mi podařilo otevřít okno úplně a vlézt dovnitř.

Ze schodů se ozvaly kroky a já se rychle schovala pod postel. Tohle byl očividně pokoj pro děti, protože tady byly hračky. 

Osoba prošla a zavřela za sebou dveře a já jsem potichu vyběhla a sešla po schodech. Z kuchyně se ozývalo smažení a vůně řízků. Z druhé strany domu se zase ozvala televize. Teď ještě najít východ. Někdo zazvonil na zvonek a máma šla otevřít. Sakryš, musím projít obývákem. A tam je dítě.

,,Ahoj, už vás čekáme. Pojďte dál,'' ozavala se máma.

,,Ahoj Georgi. Sedni si zrova se koukám na Toma a Jerryho,'' řekl malý klučina, sedící v obývacím pokoji.

,,Dobře,'' ozval se George. Máma George a druhého kluka prošly do kuchyně a začaly si povídat.

Potichu jsem se rozešla a prošla nepozorovaně obývacím pokojem. Otevřela jsem dveře v předsíni a vyšla ven.

Liu se objevil po chvilce v ulici a rozešel se do další budovy. Společně jsme vešli do místnosti, kterou opouštěli Clockwork s Tobym.

,,Ahoj,'' rozloučili jsme se s nima.

,,Teď zapnu tohle a bude to po tobě střílet míčky, ty se jim musíš vyhybat,''řekl Liu.

Já jsme si vlezla do místnosti a Liu zapnul stroj. Začal střílet míčky. Po přibližně deseti minutách jsme se vstřídali a zase a zase.

,,Jak jste si o užili?'' zeptala jsem se ostatních na obědě.

,,Ani mi nepovídej,'' zabručel Jeff. Ostatní kývli, jakože dobrý. Ucítila jsem na sobě pohled a ušklíla jsme se na Viky, které pohled patřil.

Ahoj všichni! Jelikož jsou prázdniny a já jsem byla včera lenivá psát, tak píšu tuhle a ostatní kapitoly až dneska. A taky doufám, že mají všichni rádi Toma a Jerryho, protože já jo. Doufám, že jste si tuhle kapitolu užili a mějte se pěkně!

Byla jsem v ¶øRaðkU | ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat