Obudził mnie śmiech CC'ego. Gdy otworzyłam oczy zobaczyłam całą resztę, która robiła nam zdjęcia. Przypomniałam sobie,że jestem goła i leżę w łóżku z Andy'm.
- Możecie przestać robić nam zdjęcia- zapytał Andy z seksowną chrypką.
- No nie wiem. Ciekawi mnie dlaczego do drzemki musicie być bez ubrań?- zapytał Radke.
- Dlatego, że ja i Sami jesteśmy razem, a wy wszyscy oprócz Jake jesteście singlami- odpowiedział.
- No dobra, ale zanim zejdziecie na dół musicie się ubrać- powiedział Radke.
Wyszli z pokoju, zostawiając nas samych.
- Nie chce mi się ubierać. Wolałabym zostać w tym łóżku z tobą- powiedziałam.
- Jestem za. To co mała powtórka z rozrywki?- zapytał Andy.
Ale nie zdążyłam odpowiedzieć, bo jego usta już dotykały moich. Po ukończeniu tego pocałunku zaczeliśmy się ubierać.
- Idziemy na dół?- zapytał.
- Tak tylko muszę ci powiedzieć, że ten raz był inny, ale nie wiem dlaczego- powiedziałam.
- Może dlatego, że to nie był twój pierwszy raz- odpowiedział.
Zeszliśmy na dół. Moim oczom ukazał się Ash w bokserkach.
- Ash nie rób tego błagam. Nie chcę oślepnąć- powiedziałam zakrywając oczy rękami.
- No dobra, dobra. Kto mówił, że nie chce oślepnąć- powiedział Ash schodząc ze stołu.
- Ja tak mówiłem- powiedział CC.
Kiedy reszta się zebrała do auta pojechaliśmy do Los Angeles.
CZYTASZ
Fallen Angel
FanficSamanta jest typem samotnika. Jej dotych czasowe życie było do niczego. Gdyby nie ten chłopak...