NOVÝ NEPŘÍTEL

19 3 2
                                    

Jass vstala s velkou bolestí hlavy.
„Kde jsem?“
Naléhala marně. Nikdo jí neslyšel. Když v tu chvíli se objevila ve dveřích nějaká žena v černém oblečení. Jasně nindža.
„Jak ti je? Ležela si v komatu necelý týden, našli jsme tě před hořícím domem,“začala nindža „pověz mi něco o sobě.“
„Jmenuju se Jass, pocházím z budoucnosti a mám najít kámen života. První se mě ujali nindžové a vycvičili mě. Pak jsem skoro rok strávila v samurajské škole, protože mě hledali císařovi vojáci. Pak někdo z gangu školu zapálil a v ohni jsem ten gang zabila. Pak jsem se dostala na vzduch a omdlela jsem,“vyprávěla Jass.
Až do té doby si nevšimla, že má obvázanou ruku a hadr na hlavě.
„Máš trochu zlomenou ruku a měla jsi i bouli na hlavě,“nindža ovšem pokračovala:„ Dojdu za hlavním nindžou, má pro tebe velký úkol.“
S těmito slovy nindža odešla z malého domku. Po chvíli se však vrátila.
Bíle oblečený nindža po jejím boku promluvil:„ Dostali jsme zprávu od hlavního sídla nindžů, že jsi tu. Našli jsme tě. Teď už však vypadáš dobře, proto ti zadám nový úkol. Nejdřív ti však nabídnu půlměsíční tréninky od našich nejlepších nindžů. Teď však k věci. Mezitím co jsi byla v komatu byl zvolen nový císař. Tento císař je velice špatný. Vybírá velké daně, vraždí nevinné, zbytečně válčí s Čínou. To jsou tři velké přestupky. Zabij ho.“
Tím bílý nindža skončil. Jass zatím vymýšlela plán. Jak jen to udělat. Přijdu do Kyóta, zabiju jejich vojáka, obléknu si jeho výzbroj a získám si císařovu důvěru. Fajn to by šlo, ale chce to něco většího. Takže plán B. Seskupím všechny nindži z celého Japonska a ve vhodné chvíli zaútočíme na Kyóto. Dobrý. To stačí.
Mezitím co Jass přemýšlela, jí nindža přinesla její věci. Dokonce se jí zeptala na její meč. Tím Jass zjistila, že její rozkládací meč je jediný svého druhu.

Jass poctivě cvičila s nindži celý půlměsíc. Nakonec dostala vybavení a její cesta do Kyóta začala.

Jass už je na cestě 2,5 dne a do Kyóta je to od startu cca 9 dní. Trocha matiky. Kolik jí zbývá dnů? Asi 6,5. Jenže sebou musela hnout, protože císař se chystá vyhlásit válku s Čínou.
Takže žádné zdržování. Musela jít i přes noc. Což znamená asi 3,25 dne do  Kyóta. Jako vybavení dostala velmi kvalitní oblek dokonce i s pláštěm. To ale není žádná novinka. Jass dostala i opasek za něž byly připevněné otrávené šurikeny a zvláští živočich, který sloužil jako přísavka na stěny. Měla s sebou i její luk. Samozřejmě i otrávené šípy.

Konečně Jass stála před branami Kyóta. Žádné předměstí-další důkaz nového císaře. Hradby byly mohutné a tyčily se do výšky asi 4 metrů.
Před branou stál voják. Jass využila svých schopností a bleskurychle se schovala za zeď. Sykla na vojáka. Tím odlákala jeho pozornost. Pak ho zabila. Vzala si jeho výzbroj a její cesta pokračovala

Cesta do minulostiKde žijí příběhy. Začni objevovat