Beni Bir Korkağım

92 3 0
                                    

TELEFONDAN BU KADAR OLUYO YARIM SAAT İÇİNDE ANCA BU BÖLÜM

"Gecem ?" İkranın sesiyle gözlerini İlkeden ayırdı ve kuzenine çevirdi . Farklı birşeyler vardı İkranın gözlerinde daha önce görmediği birşey ; Hayalkırıklığı.

Daha iki saniye önce yerinden fırlarcasına atan kalbi şimdi tuzla buz olmuştu .

Ne demeliydi bilmiyordu ,bilse bile önce sesini bulmalıydı ancak bu giderek zorlaşıyordu . Bu sefer gitmeliydi , yine arkasını döndü yaptığı hatanın farkındaydı ama elinden başka birşey gelmiyordu . Zorla da olsa bir adım attı ve bir adım daha ,adımları giderek sıklaşırken gözyaşları da onlara ayak uydurup usul usul akıyordu tam sokaktan çıkmak üzereydi ki "Gitme !" diye bir ses duydu ve arkasından sokakta ikinci bir ayak sesi duymaya başladı . Adımları biraz önceye göre daha yavaştı ama yürümeyi kesmemişti.

Bir el kolunu tuttu ve onu kendine doğru çevirdi sonrasındaysa sağ yanağında keskin bir acı hissetti gözleri buğulanmış puslu görüyordu.

Görüşü yerine geldiğinde karşısında sicim sicim yaşlarını salan bir İkra gördü .

"Umarım bu tokat kendine gelmene yardımcı olmuştur eğer yetmediyse onun geldiği yerde daha çok var" dedi sol elini göstererek bu hareket karşısında kıkırdamadan edemedi gözlerini kuzenine kilitlendi.İkranın gözlerinden önce hayalkırıklığ silindi yerine mahzun bir hüzün geldi sonraysa sevgi ve özleme bıraktı yerini.

KörkütükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin