NESİNE ?

102 7 8
                                    

    ARKADAŞLAR LÜTFEN OKUYAN HERKES YORUM YAPSIN EMEĞİMİN KARŞILIĞINI ALMAK İSTERİM :D

"Üü...üzgünüm"  deyip yerime geçtim. Andy alaycı bir tavırla yanındaki kızlara "İlk kekekeme Alice ile tanışmasına şaşırmamalı" dedi. Şu an onu umursayamazdım bile.

  Ukala şeyi günde iki kere görmem yetmezmiş gibi bide burda gerçekten onun burda ne işi vardı ?

Tüm şaşkınlığımla Alice döndüm

- Bana öyle bakma adı Castiel miş.  Bende pek bir şey bilmiyorum.

dedi Alice

Anca bir kaç öğrenci sınıftan çıkınca anlamıştım zilin çaldığını.

Andy hiç vakit kaybetmeden bana baktıktan sonra Castiel'e dönüp

"Keşke her gelen nakil senin gibi olsa bide dünkü gelen nakile bakıyorum daaa...Her neyse ben Andy sende Cass olmalısın"

Gözlerimi onlardan hiç ayırmıyordum.Neden nasıl bilmiyorum içimi kıskançlık kaplamıştı.

Cass Andy nin elini sıktıktan sonra önümde ki sıraya ters oturarak

- Sanırım bi senle tanışamadım. Selam ben berbat bi garson hatta ukala berbat bir garson ;) dedi.

O ukala gülüşüyle bana meydan okur gibiydi.

Yanaklarımın kızardığını hissediyordum.

Gergin bir sesle

+ Senin burda ne işin var ? diyebilmiştim.

Tilki gülümsemesinden birini atarak

- İşi bırakmamı söylemiştin ;)

Kalktım. Çünkü diyecek hiç bişey bulamamıştım. Kapıya doğru yürürken Cass "Heyy daha adını bile söylemedin"  Son kelimeyi söylerken sesi incelmiş çok çekici geliyordu.Ama gergindim. Beni takip mi ediyordu ? Yoksa azılı seri bir katil miydi ?

Tüm bu saçma düşüncelerime dalmışken Andy bana bakıp

- Adının bir önemi yok. Hatta soyadının bile demi Mrs. Parker dedi.

Çok sinirlenmiştim.  Andy'nin babamı hatta babamızı sevmediğini biliyordum.  Ama bu aileme bişi deme hakkını vermezdi. Umursamaz bir tavır takınarak Andy e dönüp

+ Tanrııım seninle konuşmak çok güzeldi ama yapmayı tercih edeceğim bir yığın iş var. Elimi çöp kovasına sokmak gibi mesela.

Küçükken Andy'nin neden benden bu kadar nefret ettiğini düşünürdüm sonuçta kardeştik. Büyüdükçe bunun nedenini anlamak zorlaşmadı. Andy babamdan nefret ediyordu. Annesinin doğduğundan beri onu bu nefretle büyüttüğüne eminim. Çünkü Andy nin annesi Andy e hamileyken babamla boşanmış.  ve babamın annemle evlenmesiyle bu nefreti daha çok artmıştı. Dolayısıyla bana olan nefretide...

Annemin anlattığına göre Andy nin annesi çekilmez bir kadınmış ki bu Andy den de anlaşılıyor.

Her neyse...

Özgüvenle sınıftan çıkarken Castiel'e hafif bir baktığımda bana bakıp tüm dişlerini göstererek güldüğünü farkettim.

Bu ukala şey ya da azılı seri katil ya da her neyse neden bana bakıp öylece gülüyordu ?

Rahatlamak için bahçeye çıktım.  Sınıfa geri döndüğümde ardımdan hemen Bay smith girdi. Bana bakıp " Oturmayı düşünmezmisiniz" dedi hafif kıkırdayarak.

Oturmak istemiyordum. Çünkü yan sıramda beni takip eden azılı bir katil vardı.  Azılı katil konusunda emin değilim belki ama takip etme konusunda aynı şeyi diyemiycem.

SAKLI GEÇMİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin