21.

280 5 0
                                    

P.O.V Esmee
'Waar was je' zegt Anna bezorgd als ik weer binnen kom. 'Buiten' zeg ik en ik kan een grijns niet onderdrukken 'what happend' ze trekt een wenkbrauw omhoog.

Ik pak haar hand en trek haar naar de WC en vertel wat er net buiten is gebeurt.

'Omg' zegt ze blij 'jullie hebben gewoon gezoen' roept ze hard. 'Zeg het nog wat harder, ik denk dat China je nog niet heeft gehoord' zeg ik sarcastisch. 'Maar zoent hij goed' zegt ze nu op een normale toon 'ja' grinnik ik en ik glimlach. 'Oh my god je bent zo blij' ze geeft me een knuffel 'ik ga nu weer hoor' zeg ik en Anna loopt ook mee.

'Hello muffin' zegt Shawn die naar me toe komt lopen 'jeez Cannuck' grinnik ik 'wat' vraagt hij onschuldig 'nu al een bijnaam' ik trek een wenkbrauw op en Shawn lacht alleen maar.

'Kom we gaan dansen' ik pak zijn hand en trek hem op de dansvloer die al heel vol staat. 'ik kan niet dansen' zeurt Shawn 'ahh sure you can' zeg ik en ik begin te dansen.

Shawn begint ook te dansen en hij loog niet, hij kan echt niet dansen. Hij zo stijf als een hark en heeft het ritmegevoel van een dode ezel.

'Wilje wat drinken' vraagt Shawn na een tijdje 'sure' antwoord ik en ik loop met hem mee naar de bar. 'hallo een cola en een' ik kijk naar Shawn als teken dat hij moet zeggen wat hij wil 'een fanta'.

shawn pakt zijn portemonnee en ik pak de mijne 'oh nee ik betaal wel' zegt hij 'nee hoeft niet hoor, ik betaal wel' zeg ik en ik wil pinnen maar Shawn is me voor 'bitch' mompel ik expres wat harder zodat hij het hoort 'ik vind jou ook heel lief' zegt hij en hij geeft me mijn cola.

'oh hey Shawn' komt Feline er aan. oh god. 'hey' zegt Shawn en hij loopt weer verder, thank you shawn. ik wil achter hem aanlopen maar Feline pakt mijn arm vast.

'wat the fuck doe jij met Shawn fucking Mendes' sist ze me toe 'beter zijn dan jou' bitch ik haar af en ik ruk mijn arm los. 'ik ben veel beter dan jou dus waarom ziet hij wat in jou, betaal je hem ofzo' vraagt ze spottend 'nee ik betaal hem niet' ik wil weg lopen maar ik draai om 'en er zal wel een reden voor zijn dat hij bij mij is en niet bij jou' ik geef haar nog een sarcastische glimlach en loop verder. bitch.

'wie was dat' vraagt Shawn als ik naast hem ga zitten op 1 van de barkrukken 'Feline' zucht ik overdreven 'oh, what's her deal' vraagt hij en hij neemt een slokje van zijn drinken. 'Feline Houthart, de bitch van de school. ik sta bij haar bekent als nightmare en bij mij als kotsneigingen. we haten elkaar al vanaf de eerste dag dat we elkaar zagen' zeg ik terwijl ik kijk hoe ze sletterig bij een nadere jongen op schoot gaat zitten. 'gezellig' mompelt Shawn en ik knik 'yup'

'hey an' schreeuw ik als Anna voorbij loopt 'hey lovebirds' grijnst ze en ze neemt een slokje van mijn drinken. 'oh we zijn nog niet samen hoor' zegt Shawn 'nog' vraag ik en hij grijnst. 'zullen we zo naar huis, papa en mama zijn al naar huis' vraagt ze en ik kijk op mijn telefoon, oh my het is al 1 uur. 'ja is goed' zeg ik en ik drink mijn drinken op 'haal jij Liam op dan haal ik de auto' vraag ik aan shawn en die knikt nog voordat hij wegloopt.

'Es' zegt Anna als we buiten zijn 'wat ga je doen als de hele school maandag aan je lip hangt omdat je met Shawn Mendes gaat' vraagt ze en ik haal mijn schouders op. 'ze afsnauwen' ik doe de auto open als we er zijn en ik stap in 'oke maar als ze ineens allemaal vriendinnen met je willen worden' vraagt Anna duidelijk bezorgd door 'dan snauw ik ze nog steeds af, don't worry geen mens op aarde komt boven jou te staan' stel ik haar gerust en Anna slaakt een zucht.

'hallo meisjes' zegt Liam raar als hij de auto binnen stapt 'hij heeft iets te veel gedronken' zegt Shawn die achter mij gaat zitten. 'nee joh, ik ben helemaal nuchter' zegt Liam die probeert zijn riem om te doen maar dat niet lukt 'lief lief riempje wil je alsjeblieft mij een knuffel geven' grinnikt Liam en de riem gaat om 'hij luistert' zegt hij blij en ik begin lachend te rijden.

'kom' zegt Anna die Liam uit de auto tilt 'nee' zeurt Liam maar Anna trekt hem uit de auto waardoor hij valt. 'ik zweer hij gaat hier morgen zo'n spijt van hebben' zegt Shawn die naast me is gaan staan 'zal ik je morgen om 9 uur ophalen van je huis' vraag ik aan Shawn 'ja is goed, mag ik dan wel rijden' ik knik en loop achter Liam en Anna naar de deur.

'tot morgen mensuuuh' roept Liam heel hard terwijl haar naar binnen strompelt. 'red je het met hem' vraag ik aan shawn en hij lacht 'het komt wel vaker voor' grinnikt hij.

'nou dan gaan wij' zegt Anna die Shawn een knuffel geeft 'tot morgen' zeg ik en ik geef hem ook een knuffel 'neem morgen je bikini mee' zegt Shawn nog en hij geeft me een kus op de wang. 'je mag me wel een kus op de mond geven hoor, ze weet het' zeg ik en ik geef Shawn een lange kus op zijn mond.

'aahww' maakt Anna een raar geluidje als ik Shawn los laat 'shut up' ik geef haar een tik op de schouder en ik loop naar de auto. 'wat ga je morgen eigenlijk met hem doen' vraagt Anna 'we gaan naar Miami' zeg ik en Anna lacht

'the lovebirds adventure'

Make Me Believe Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu