25.

268 5 0
                                    

P.O.V Esmee
'Anna' vraag ik extreem lief als we voor ons huis staan en ik de motor af zet. 'Wat' vraagt ze en ze draait om 'wil je zeggen dat ik bij Lisa slaap vannacht' vraag ik en Anna zucht 'oke'.

'Ik blijf dan bij shawn' zeg ik en ik kijk hem aan voor toestemming want dit had ik even zelf bedacht en hij knikt. 'Geen vieze dingetjes doen' roept ze als ze buiten staat en ik steek mijn tong naar haar uit.

'Dus je wil bij mij slapen' zegt Shawn die met zijn wenkbrauwen wiebelt 'geen gekke ideetjes in je hoofd halen' zeg ik terwijl ik de motor start en begin te rijden.

'Waar wil je eigenlijk heen' vraagt Shawn als hij zijn telefoon aan de speaker koppelt. 'Waar wil jij heen' vraag ik want ik heb geen idee 'zullen we anders gewoon even rijden, ik heb wat nieuwe muziek die ik je graag wil laten horen' zegt hij en hij start een liedje.

'Dit liedje heet Crazy' zegt hij en ik luister naar het liedje.

'En' vraagt hij als het is afgelopen en ik knik 'mooi' zeg ik en Shawn knikt een beetje teleurgesteld. 'Hey het is echt een leuk nummer' zeg ik en ik geef hem een duwtje tegen zijn schouder 'als ik mooi zeg betekent dat ik het echt heel leuk vind'.

'Oke' glimlacht hij en hij zet nog wat nummers aan die allemaal echt heel leuk zijn.

'wil e anders gewoon naar de film ofzo' vraagt Shawn en ik knik 'welke dan' vraag ik en ik neem de afslag naar de bioscoop. 'je hebt nu toch die Truth or dare film' zegt Shawn en ik knik als goedkeuring.

'2 kaartjes voor truth or dare graag, en popcorn' zegt Shawn en ik pak mijn portemonnee 'neh joh laat mij betalen' zegt Shawn maar ik schud mijn hoofd. 'esmee weet je hoeveel je verdient als je bekend bent' zegt hij en ik trek mijn wenkbrauwen op 'al heb je weet ik hoeveel geld, ik wil betalen' ik ben hem voor om te pinnen en ik neem het spul van de man achter de kassa aan.

'sassy woman' grinnikt Shawn en ik rol mijn ogen naar achteren. Shawn lacht en legt zijn arm om mijn nek heen 'my sassy woman' fluisterd hij dan in mijn haar en ik glimlach.

als we gaan zitten begint de film gelijk al. Shawn legt zijn arm weer om me heen en ik ga tegen hem aan leunen, voor zo ver dat kan met zo'n leuning tussen ons in. ugh stomme leuning.

onder de film pakte Shawn mijn hand en begon hij met mijn vingers te spelen. het was schattig als hij er even in kneep als er zo'n schrik momentje was en hoe hij soms een kus op mijn haar gaf. het voelde vertrouwd als hij me weer wat dichter tegen hem aan drukte als ik even schrok en hoe hij dan mijn hand beter vast pakte. uiteindelijk denk ik dat hij niks van de film heeft gezien want ik voelde vaak genoeg zijn ogen brandden, dan keek ik hem even aan keek hij snel weg omdat hij zich schaamde.

'en hoe vond je het' vraagt Shawn die de laatste popcorn opeet 'leuk' zeg ik. 'mooizo, niet eng want je schrok wel eens' vraagt hij en ik schud mijn hoofd 'nee, schrikken hoort nou eenmaal bij dit soort films' zeg ik en hij glimlacht.

'Cannuck' vraag ik als we buiten zijn 'zullen we gewoon daar even zitten' vraag ik en ik wijs naar een het park naast de bios 'sure' zegt hij en hij pakt mijn hand. 'je zei net dat je heel veel geld had, word je daar soms niet gek van ofzo' vraag ik en hij kijkt me vragend aan.

'je hebt hier in Vero Beach een paar rijke families en die kinderen gaan allemaal naar dezelfde school. de halve school hangt dan aan hun lippen omdat ze hun huis willen zien of omdat ze dingen willen hebben' leg ik uit en we gaan zitten op een bankje voor een speeltuintje

'dat had ik wel, toen ik nog op school zat. althans in het begin want na een maandje hadden ze wel door dat het niet zou lukken en dat ik nog gewoon mezelf ben' hij begint weer te spelen met mijn hand 'en ik ben ook niet zo iemand die heel erg gaat showen met geld, ik kan alleen nu wat betere en duurdere dingen kopen. en ik geef ook vaak dingen aan familie of vrienden'

'en vriendinnetjes' vraag ik 'kwamen er veel meisjes op je af die je nu ineens wel interessant vonden omdat je ineens beroemd was en veel geld hebt'

'ja er kwamen wel veel meisjes op me af, maar alleen van die sletjes die niet me leuk vonden om wie ik ben maar omdat ik geld heb en beroemd ben' zegt hij 'en de meisjes die ik leuk vond zagen me nog steeds niet staan' hij staart even voor zich uit

'behalve jij dan' grinnikt hij 'jij ziet me wel staan en kijk hopelijk ook om mijn bekendheid en geld heen' hij kijkt me aan en ik knik 'ja, daar geef ik helemaal niks om'

ineens komt en een bal in Shawn zijn buik en klapt hij zowat dubbel 'oh gaat het' vraag ik en hij gaat weer echt op zitten 'jahoor; mompelt hij en hij houd zijn buik vast 'het doet alleen een beetje zeer' zegt hij en hij laat zijn buik los.

'sorry meneer' zegt een jongetje die ineens voor ons staat 'maakt niet uit' zegt Shawn weer normaal. 'het kan gebeuren' zeg ik en het jongetje glimlacht 'zijn jullie verlieft' vraagt hij met een grijns en ik grinnik, kinderen.

'nou verlieft is een groot woord maar ik vind Esmee wel heel leuk' zegt Shawn die het jongetje de bal geeft 'oke' zegt het jongetje grinnikend. 'hou heet je eigenlijk' vraag ik 'Nout' zeg het jongetje die dus Nout heet en ik knik.

'was je aan het voetballen' vraagt Shawn weer een Not knikt 'mogen wij meedoen' vraag ik en het jongetje knikt weer.

'gezellig' zegt Shawn en hij staat op en loopt met het jongetje mee.

Make Me Believe Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu