P.O.V Shawn
zenuwachtig sta ik op het vliegveld van Toronto. vandaag zie ik Esmee weer, na 3 maanden.volgende week zijn de AMA's en omdat ze al vakantie heeft komt ze vandaag al want dan zijn we ook samen als we het bekend gaan maken.
'Shawn' hoor ik dof en ik kijk naar de deur waar ze straks door heen moeten komen. ze komen er niet aan maar ineens voel ik een hand op mijn arm.
verschrikt kijk ik opzij en zie ik 4 meiden daar staan met een twinkeling in hun ogen.
'oh hallo' probeer ik aardig te doen want ik wil nu echt geen fans tegen komen
'mogen we met je op de foto' vraagt de kleinste en ik knik want nee zeggen is ook zo wat.
ze gaan naast me staan en ik sla mijn arm om ze heen. de oudere vrouw die er bij stond maakt een foto.
'op wie wacht je' vraagt een ander meisje als ze ook een handtekening willen
'mijn moeder' lieg ik en ik kijk om of Esmee er aan komt maar ik zie haar niet
'oh, nou de video was echt super goed' zegt weer een ander meisje en ik bedank ze.
'ik hoop dat er snel nieuwe muziek uit komt' zegt de kleinste weer als ze weg willen lopen
'beloof ik' ik geef ze nog een knipoog voordat ze gillend weg lopen.
ik slaak een licht geïrriteerde zucht en draai me om. ik zie dat mensen die om me heen stonden al een knuffel aan het geven zijn aan degene die uit het vliegtuig kwam.
maar Esmee, die is nergens te bekennen.
Ze vliegt alleen, voor het eerst. want Anna en haar ouders zagen er geen nut in om mee te gaan en ze vonden het goed dat ze alleen ging vliegen.
ineens komt ze er aan. ze heeft een koffer vast en zodra ze mij ziet komt er een hele grote glimlach op haar gezicht en begint ze sneller te lopen.
ik loop ook richting haar en als ik dicht genoeg bij haar ben sla ik mijn handen om haar middel en zij haar armen rond mijn nek. ik til haar op en draai rondjes terwijl ik 'ik heb je gemist' fluister.
'geloof me, ik ook' zegt ze als ik haar neer zet.
'geen kus geven, ik kwam net fans tegen' stop ik haar als ze met haar hoofd dichter bij de mijne komt.
'oh' is ze teleurgesteld. ik pak haar koffer en haar hand.
'snel naar de auto, dan mag het' fluister ik haar toe en ik begin naar de garage te lopen.
als we beneden zijn doe ik de koffer in kofferbak en stappen we beide in.
'mag het nu wel' vraagt Esmee en als ik knik klimt ze awkward op haar stoel en geeft ze me ene lange kus.
'dit is echt niet ongemakkelijk' zeg ik sarcastisch als ik haal lippen los laat en mijn voorhoofd tegen die van haar leg
'zolang ik maar bij je ben' mompelt ze en ze gaat weer normaal zitten
'precies, maar laten we maar naar huis gaan' ik start de auto 'cause I wanna kiss you' Esmee grinnikt na mijn opmerking.
dit is precies wat ik heb gemist, haar echt kunnen zoenen en dat zij grinnikt om mijn domme opmerkingen.
als we bij de deur zijn van mijn huis maak ik die open en zet ik Esmee's koffer naast de deur.
'hey je hebt het ge-' Esmee kan haar zin niet af maken want ik plant mijn lippen op die van haar.
ze schrikt maar zoent me als nel terug.
'sorry dat moest even' zucht ik als ik haar los laat en mijn armen rons haar nek sla.
'jij bent zo raar' grinnikt ze en ze trekt me weer in een knuffel
'soort zoekt soort' ik geef haar een kus op haar hoofd.
'hoezo heb je zo veel mee' zucht ik als Esmee na een uur nog steeds niet klaar is met haar kast inruimen.
'als jij me niet de hele tijd kusjes geeft gaat het wel wat sneller he' dat is waar. ik zit naar haar te kijken en dan kan ik het gewoon niet laten om haar even ene kus te geven, ze is gewoon zo aanstekelijk. don't blame me please.
'maar je bent gewoon mooi' zeg ik en Esmee draait haar ogen
toen we klaar waren gingen we naar de woonkamer en daar liggen we nu, op de bank. te kijken welke foto we willen posten om bekend te maken dat Esmee mijn vriendin is.
'ik vind die van ons toen we boven stonden leuk' zegt Anna en ze laat ze de foto zien. het is de foto waar ik haar een kus wil geven met de zonsondergang op de achtergrond. die foto had Anna gemaakt toen ik 3 maanden geleden bij ze was en ze ons meenamen naar het dak van de hoogste flat in Vero Beach.
'ik wou deze doen' ik laat de foto zien ik Anna had gemaakt toen ik voor het eerst in Vero Beach was en dat we naar de zonsondergang gingen kijken.
'wat wil je er bij zetten dan' vraagt Esmee als ik bezig ben met hem posten
'dat zie je wel' grijns ik
'i hate you' mompelt ze
'nou you don't' ik geef haar een kus op haar neus
'yes I do' ze draai zich om
'no you don't' ik gaaf haar een een kus op haar wang
'oke I don't' ze draait zich weer om en geeft mee kus
'yes' ik glimlach en staar gewoon even in haar ogen
'ik hou van jou' mompelt ze en draait dan weg
'i love you to' zing ik en ze begint te lachen.
'idioot'
JE LEEST
Make Me Believe
FanfictionFINISHED MAKE ME BELIEVE Dit verhaal is geïnspireerd op de film: Be Somebody Fanfiction met Shawn Mendes (alle eigenschappen of dingen die hij leuk vind, dingen die hij kan is vooral zelf bedacht, sommige dingen zijn waar in de realiteit) Esmee M...