P.O.V Esmee
'Shawn' vraag ik en ik plof naast hem neer op de bank 'wat ga je doen als je naar huis gaat' vraag ik.'Woensdag begin ik met tour repetities en de tour begint in September' zegt hij en hij gaat liggen met zijn hoofd op mijn schoot.
'Doe je er zo lang over' vraag ik en ik begin te spelen met zijn haar. 'Ja, tussendoor heb ik wel een nog wel awardshows en nog 2 weken vakantie'.
'En als wij nou misschien wat krijgen, hoe gaat dat dan' vraag ik en ik kijk verlegen naar zijn haar 'nou waarschijnlijk veel appen en facetimen want ik kan je dan niet vaak zien. Maar als ik kan komen dan kom ik wel en misschien kan jij ook een keer komen als je vakantie hebt ofzo'
'Wil je wel mijn vriendin zijn' vraagt Shawn verlegen en ik kijk weg want eigenlijk hoopte ik op deze vraag. 'Ja' mompel ik en ik kijk in zijn ogen 'wil je dan mijn vriendin zijn' vraagt hij met een grote glimlach en ik knik
'heel graag'.Ik weet dat het moeilijk word. Maar, op een rare manier voelt het goed.
'Betekend dit dan ook dat ik je mag zoenen' vraagt hij en hij gaat recht op zitten 'ja' zeg ik en hij geeft me een kus 'ook als we buiten zijn en iedereen ons kan zien' vraagt hij en ik twijfel even maar knik dan. 'Yes' zegt hij blij en hij plant zijn lippen op de mijne.
'Wat is dit' zegt iemand die binnen komt, verschrikt kijken Shawn en ik in de richting van de stem en zien Liam staan. 'Nou Liam, meet my girlfriend' zegt Shawn met een schattige glimlach 'oh nou hallo girlfriend' zegt Liam en hij steekt zijn hand uit.
'Hoi ik ben girlfriend' ga ik er in mee en we schudden handen. 'Kan je ook nog eens een keer normaal doen' vraagt Shawn en hij kijkt Liam aan 'nee' zegt Liam eigenwijs en hij loopt weg.
'Cannuck' vraag ik en Shawn kijkt me aan 'is het goed als ik nog wel even wil wachten met het aan de wereld bekent maken. Hier in Vero Beach vind ik het prima als je me gewoon een kus geeft als er andere mensen zijn maar ik ben er nog niet klaar voor om public te gaan voor heel de wereld' zeg ik afwachtend naar zijn reactie 'natuurlijk' zegt hij en hij geeft me een kus.
'Je wilt nu zeker naar Anna' zegt hij met een opgetrokken wenkbrauw en ik knik hevig 'neem dan ook maar je gitaar mee want ik moest eigenlijk dansen maar ik ging met jou mee. Maar Anna is wel aan het dansen en ik weet toevallig dat ze op een liedje van jou aan het dansen is' zeg ik en ik sta op 'sure' hij, pakt zijn gitaar en loopt met me mee naar de auto.
'Hey' zegt Anna verbaast als ik binnen kom lopen 'ik dacht dat jullie in Miami zaten' zegt ze verbaast en ik knik. 'Zaten we ook maar er was een paparazzi dus we moesten weg' zeg ik en ik ga op de bank zitten in de hoek.
'Dus toen dachten we, we komen hier even langs' Shawn komt naast me zitten 'daarnaast moet ik je ook nog wat vertellen' zeg ik zo nonchalant mogelijk.
'Oh wat dan' vraagt Anna en ze gaat voor ons staan 'nou we zijn eeh' ik kijk Shawn aan 'we zijn een stelletje' zegt Shawn snel en Anna's ogen worden groot.
'Oh my god, je bent serieus' zegt ze en ik knik 'wow' ze ploft verrassend kalm naar Shawn neer 'ik weet niet wat je hebt gedaan maar je hebt het onmogelijke mogelijk gemaakt' zegt ze en ze slaat op zijn been 'thanks, denk ik' vraagt Shawn meer en Anna staat weer op
'Oh ene Anna' ik sta op en loop naar de speaker toe 'niet op alle social media zetten dat ik met Shawn mendes heb. we willen het graag eerst geheim houden' zeg ik en Anna knikt \'ja anders komt de hele wereld achte Esmee en jou aan' Shawn staat ook op en pakt zijn gitaar.
'oke, en wat doe je met je gitaar' vraagt Anna 'je danst toch op een liedje van mij' zegt Shawn en Anna knikt 'kan ik hem net zo goed life spelen en dat Esmee filmt' zegt hij en ik knik
'oke, ik dans op in my blood' zegt Anna en Shawn begint wat akkoordjes te slaan en Anna neemt de choreo door.
'zijn jullie klaar' vraag ik als ik zit en het kan filmen 'jep' zegt Anna en Shawn knikt
'3..2..1' zeg ik en begin op te nemen terwijl Shawn begint te spelen en Anna te dansen
'yaas' schreeuw ik als Anna klaar is en ik loop naar haar toe om der een high five te geven.
'die dans hé, kan je die Esmee ook aan leren' vraagt Shawn en Anna knikt 'oke want ik vind hem wel mooi en het past wel bij het liedje dus ik kan wel vragen of we de music video kunnen omdraaien en dat jullie dansen' zegt Shawn en Anna kijkt me met grote ogen aan
'dus je vraagt nu of wij in je music video kunnen dansen' vraagt ze en Shawn knikt 'ja natuurlijk willen we dat' zeg ik en Shawn knik 'dan ga ik even bellen' hij loopt weg en Anna en ik beginnen blij te springen
'nou is je vriendje toch nog ergens goed voor' grapt Anna
'ja' zeg ik dromerig terwijl ik naar Shawn kijk door het raam.
I'm happy
JE LEEST
Make Me Believe
FanfictionFINISHED MAKE ME BELIEVE Dit verhaal is geïnspireerd op de film: Be Somebody Fanfiction met Shawn Mendes (alle eigenschappen of dingen die hij leuk vind, dingen die hij kan is vooral zelf bedacht, sommige dingen zijn waar in de realiteit) Esmee M...