17.fejezet

332 25 13
                                    

Péntek lévén nagy forgalomra számíthattunk. Így is lett, egy percet sem pihentünk. Gyakran ilyenkor jönnek az emberek üzleti megbeszélésre, családi vacsorára, romantikus estre vagy csak egyedül elütni a gyorsan rohanó időt. A mi éttermünk volt a környéken talán a legjobb, így szívesen jártak ide és mindig tömve volt a hely. Szerettem megfigyelni a körülöttem lévő embereket, érdekesek volt. Különféle stílusok, ízlések és modorok. Elég szórakoztató.  

-Mi a helyzet a múltkori úriemberrel?-sétált hozzám a főnököm.

-Semmi különös.-jöttem zavarba. Mit is mondhatnék, hogy együtt vagyunk? Nem  biztos, hogy jó szemmel nézné a kapcsolatunkat. 

-Ne mondd már. Tudod, Jonathan  jó ember, de azért vigyázz vele.-mondta töprengve.

-Maga ismeri őt? Honnan?-lepődtem meg és kezdtem egyből faggatózni.

-További jó munkát, Cole.-intett, majd somolyogva elsétált. Ez elég fura volt.

Úgy fél 11 lehetett, mikor megérkezett Jon értem. 

-Szia. Bocsi, hogy késtem.-nézett bűnbánóan és mivel a többiek is ott voltak jeleztem, hogy most inkább ne csókoljon meg. Haja csapzott volt, arcán pedig izzadtság cseppek csordogáltak le. Edzőruhában volt, ami ráfeszült testére ezzel kiadva jól kidolgozott izmait. Nick sejtelmesen mosolygott rám, mintha mindent tudna, én pedig csak szememet forgattam.

-Kérsz valamit inni?-fordultam hozzá.

-Igen, egy pohár víz jólesne .-sóhajtott, majd leült.

-Jó éjt Cole. Zárj be ha elmentek.-köszöntek el a munkatársaim, majd kisétáltak, én pedig felbátorodva Jon ölébe ültem. Egy puszit nyomtam ajkaira, majd mikor el akartam távolodni visszahúzott magához.

-Összeszedem a cuccaim és jövök.-felpattantam és az öltözőbe siettem a táskámért. November lévén a hűvös levegőbe léptünk ki, ahol előkotortam a kulcsom és bezártam az ajtót. A sötétben kocsikáztunk, majd a házánál leparkoltunk. Leállította a motort és besétáltunk a lakásba. A vendégszobába vezetett, ahol egyszer már aludtam.

-Ott van a fürdő.-mutatott az egyik ajtóra.-Én felmegyek.-azzal elsétált a lépcső felé. A helyiség elég nagy volt, egy káddal és egy zuhanyzóval is rendelkezett. Otthon én csak a gyorsabb mosakodási módot tudom használni, így úgy döntöttem, hogy beülök egy forró kád vízbe. Elég megnyugtatóan hatott. Nyomtam bele egy kis szappant is és néztem, ahogy a buborékok szállnak. Beleereszkedtem, majd kényelmesen hátradőltem és lehunytam a szemeimet. Már nem is gondoltam a múltkori esetre, mikor Jon úgy letámadott. Még mindig nem értem mi történt és a tekintete ha eszembe jut, megrémít. De már nem számított.

Úgy 10 perc múlva kopogást hallottam.

-Bemehetek?-kérdezte.

-Gyere.-szóltam és egy kis habot húztam magam elé, hogy valamivel eltakarjam férfiasságom. Belépett egy szál törölközőben. Láttam már így és a látvány most is lenyűgözött.

-Csatlakozhatok?-kérdezte egy huncut mosollyal, majd lekapcsolta a nagylámpát, helyére pedig a tükör előtti kis világító alkalmatosságot izzította be, hogy azért lássunk is valamit.

-Hát...legyen.-mondtam kissé szégyenlősen. Mivel úgy gondoltam, hogy már járunk, érdemes fejleszteni az intim kapcsolatunkat is. Levette a fehér törölközőt amit eddig derekára csavart, én pedig vöröslő arccal fordultam el. Előrébb húzódtam, hogy ő is elférjen, majd mikor mögém csúszott, magához húzott. Fenekemnél éreztem tagját, de igyekeztem figyelmen kívül hagyni és élvezni a szituációt. Átkarolt és állát vállamra támasztotta én pedig kezeimet övéire helyeztem. Ajkait nyakamnak nyomta, beleharapott a puha húsba, majd szívni kezdte. 

-Jon...-nyöszörögtem, ő pedig mellkasomat kezdte felderíteni hosszú ujjaival.-Kérlek...-nem akartam ezt most. Még nem állok rá készen, az Edwardos élményeim után ez kissé sok lenne. Abbahagyta és egy csókkal próbált kiengesztelni.

-Sajnálom. Nem teszek semmi olyat, amit nem szeretnél.-simogatta meg arcomat, én pedig elmosolyodtam. Tusfürdőt nyomott a kezébe, majd elkezdte óvatosan bőrömet kenni vele.

-Mm...ez csikis.-nevettem, ő pedig oldalamat kezdte csipkedni. Vizet fröcsköltem arcába, ezzel próbáltam védekezni. Mikor abbahagyta szuszogva dőltem mellkasának.

-Szeretlek.-mormolta nyakamba amitől libabőrös lettem.

-Én is.-feleltem, majd egy forró csókot váltottunk.

Úgy egy óráig áztattunk magunkat, majd mikor már teljesen kihűlt  a víz kimásztunk és elmentünk aludni. Reggel a puha ágyban ébredtem, a szerelmem mellett. Ő még aludt, így nem akartam felkelteni. Óvatosan másztam ki a takaróból, majd elindultam az emelet felé a mosdóba, mivel a lenti fürdőben nem volt. Már ismertem a járást, ösztönösen mentem a megfelelő ajtó felé. Elvégeztem a dolgomat és mikor kijöttem, megakadt a szemem a múltkori szobán, ahonnan Jon olyan durván elzavart. Közelebb léptem és elgondolkoztam, hogy benyissak-e. Furdalt a kíváncsiság, hogy vajon mi lehet ott,  amitől tilt, közelítettem a kilincshez, de tudtam, hogy nem lenne helyes, így vissza is húztam kezem. Valaki megfogta meztelen derekam, mivel csak egy alsónadrág volt rajtam és magához húzott.

-Köszönöm.-suttogta fülembe.-Köszönöm, hogy nem mentél be. Ha eljön az ideje és te is úgy döntesz, beengedlek.

-Rendben. De annyit árulj el, milyen szoba ez? Tároló?-kérdeztem, mert legalább ennyi kellett, hogy csillapítsa kíváncsiságomat.

-A hálóm.


Gyilkosom a szeretőmOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz