Tag

260 8 8
                                    

Sziasztok! Kaptam egy kihívást hana-chan-senpai tól, akinek ezúton is nagyon köszönöm! :3
De nem is húzom az időt, kezdjünk bele.

Sziasztok! Kaptam egy kihívást hana-chan-senpai tól, akinek ezúton is nagyon köszönöm! :3De nem is húzom az időt, kezdjünk bele

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Aranyos barátom, a Wattpad nem jelezte az értesítést, így még jó, hogy felnéztem és sikerül megcsinálni 3 napon belül.

1. Otaku vagyok
2. Az éjjeli bagolyságom nem ismer határt, akár estéket vagyok fent alvás nélkül és nézek animéket, olvasok mangákat stb.
3. Gamer vagyok és van egy haverom akivel egy csomót játszunk, mert ő az egyetlen gamer ismerősöm😁😞
4. Nagy fujoshi azaz yaoista vagyok, szinte már nincsenek is hetero párok akiket shipelek (azért vannak, meg magamat is shipelem egy csomó anime sráccal😂)
5. Azt hiszem, forever alone vagyok, mivel nem hiszem, hogy valaha fogok találni egy olyan srácot, aki illene hozzám, vagy akihez én illenék.
6. Az előzővel kapcsolatban, már megbarátkoztam a ténnyel, hogy az animéimmel és a mangáimmal fogok meghalni.😂
7. Borzasztóan imádom Japánt, egy nagy tervem kiköltözni (nem azért, de nem nagyon szeretem Magyarországot, így ha olyan messzire nem is, de mindenképpen el fogok innen menni)
8. Utálom a kétszínű embereket
9. Utálom, amikor emberek utálkoznak és a melegek kínok közötti halálát kívánják(ezt egy facebook poszt("tiltsuk be a prideot" meg ilyesmi, egy random párt)alatt láttam, nagyon felhúzott), de máskor meg ott szidnak mindenkit, hogy így meg úgy utálkoznak. Hol a logika?(ez nem tudom mennyiben minősül ténynek, de mérges vagyok rájuk na)
10. Mindjárt indulok koncertre😍

Tényleg viccet kell mesélnem? Renben, de ne öljetek meg. (Amúgy netről szedtem, ennyire nyomorék még én sem vagyok😂)
- Miért mindegy a LEGO embernek, hogy jéggel vagy jég nélkül kapja meg a whisky-jét?
- Mert olyan kézzel úgyis csak maga mögé tudja önteni...

Hát, mivel 3 könyvem van, abból az egyiket befejeztem, a másikat nem sokan olvassák, így ebből mondok valamit.
Mivel nem akarok nagy spoilert és hát úgyis a következő részben megtudjátok, így elárulom, hogy Cole nem fogja elhagyni Jont, sőt...

És hát én 28 embert biztosan nem jelölök meg, ha nem gond.
Az én kihívottam @roadieegirl lenne.
Mégegyszer köszönöm a kihívást :3

Gyilkosom a szeretőmOnde histórias criam vida. Descubra agora