1.7K 224 18
                                    

မ်က္​ႏွာ​ေပၚက်​ေရာက္​လာတဲ့​ေန​ေရာင္​ျခည္​ခပ္​​ေႏြး​ေႏြးနဲ႔ ​ေလ​ေျပ​ေအး​ေအး​ေလး​ေတြတိုက္​ခတ္​မႈ​ေၾကာင္​့ကြၽန္​​ေတာ္​အရင္​ႏိုးလာခဲ့သည္​။ ​အပ်င္​း​ေၾကာကိုတစ္​ခ်က္​ဆန္​႔ကာ​ေဘးကို​ေခါင္​း​ေစာင္​းကာၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးဆူကာအိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ Hyung ..... ဟိဟိ အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတဲ့ Hyung က​ေလအရမ္​းခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတာပဲ။ သူ႔ႏွာ​ေခါင္​းခြၽန္​ခြၽန္​​ေလးကိုအသဲယားစြာညႇစ္​မိလိုက္​​ေတာ့ မ်က္​ႏွာ​ေလး႐ႈံ့တြကာ .....

" အင္​း ..... ဟင္​့ .... ဟင္​့ .... "

မ်က္​တစ္​ခ်က္​ဖြင္​့ၾကည္​့ရင္​းကြၽန္​​ေတာ္​ျပံဳးျပတာျမင္​တာ​ေတာင္​ ​ေစာင္​ကို​ေခါင္​းထိဆြဲျခံဳကာျပန္​အိပ္​သြား​ေလရဲ႕။ ဒီကလည္​း ကင္​နမ္​ဂြၽန္​​ေလဘယ္​ရလိမ္​့မလဲ။ ​ေစာင္​ကိုအတင္​းဆြဲ​ေတာ့

" အား .... နမ္​ဂြၽန္​ရာ .... မလုပ္​နဲ႔ကြာငါအိပ္​ခ်င္​​ေသးတယ္​ ... "

" ထ​ေတာ့ Hyung.. .. ဘယ္​နနာရီထိုး​ေနပီလဲ .... အိမ္​မွာမဟုတ္​ဘူး​ေနာ္​ .... "

" မသိဘူးကြာ .... အိပ္​မွာပဲ .... "

​သူ​ေစာင္​ကိုအတင္​းဆြဲ​ေန​ေပမဲ့ကြၽန္​​ေတာ္​ကအတင္​းကိုယ္​နဲ႔ပတ္​ထားသည္​မို႔သူ​ေဒါသထြက္​လာသည္​ထင္​သည္​။ ကြၽန္​​ေတာ့္​ရင္​ဘက္​ကိုလွမ္​းထိုးရင္​း .....

" အက်င္​့ယုတ္​တဲ့ နမ္​ဂြၽန္​ ..... ​ေစာင္​ျပန္​​ေပးကြာ .... "

" ​ေစာင္​လိုခ်င္​ရင္​ အာဘြား​ေပး ... "

ကြၽန္​​ေတာ္​ႏႈတ္​ခမ္​းဆူကာ​ျပံဳးစိစိနဲ႔​ေျပာ​ေတာ့ ဘုၾကည္​့ၾကည္​့ရင္​း

" ငါ အာဘြားပဲ​ေပးမွာ​ေနာ္​ ..... "

ကြၽန္​​ေတာ္​​ေခါင္​းၿငိမ္​့ျပလိုက္​​ေတာ့​ေခါင္​း​ေလး​ေမာ့ကာကြၽန္​​ေတာ္​ႏႈတ္​ခမ္​း​နဲ႔ထိရံု​ေလးမ်ွသာလာထိတဲ့ သူ႔ရဲ႕ႏႈတ္​ခမ္​း​ေဖာင္​း​ေဖာင္​း​ေလး။ တခန​ေလးသာထိ​ေတြ႔ၿပီးသူျပန္​ခြာရန္​လုပ္​​ေတာ့ သူ႔​ေခါင္​း​ေလး​ကိုလွမ္​းကိုင္​ၿပီး သူ႔ႏႈတ္​​ခမ္​း​ေလးကိုအတင္​းဖိကပ္​ကာနမ္​းလိုက္​​ေတာ့ ....

Take Me To The MoonWhere stories live. Discover now