"Fatihah bangun lah dah 2 hari kau mcam ni.. Aku tahu kau kuat jadi tolong lah lawan sakit kau ni.. Kau bukan seorang yang lemah fatihah..." Ujar khairil zafran lembut audah dua hari keadaan fatihah begini dengupan jantungnya juga lemah .
Tetapi khairil zafran tidak putus berdoa agar isterinya itu sembuh. "Fatihah aku rindu kau aku rindu bacaan surah ar rahman kau setiap malam aku rindu semua tu... Aq rindukau punya senyuman..." Monolog khairil zafran.
****
Lokasi:ofis Fatihah nasuha.
"Ustaz... Ustaz khai dengan suha tak balik lagi ke??" Soal farah untuk pengetahuan semua farah juga sudah berkerja disyarikat yang sama tugasnya juga seperti rafiq iaitu sebagai kaunselor.
"X sbb suha dimasuk kan hospital.. Sebab smput. Dan sampai skang nasuha tak sedar masih menggunakan alat bantuan pernafasan..." Terang rafiq.
"Inalillahiwainalhirojiun... Semoga nasuha diberikan kesembuhan... Cameron highland tu sejuk mesti dia makan aiskrim.. Dia tak boleh makn aiskrim kalau kat tempat sejuk..."terang farah
"Kamu ni memang seorang kawan yg baik dan perihatin terhadap kawan sendiri.." Puji rafiq.
"Ustaz... Nasuha lah satu manusia yg bnyak membantu saya... Dia memang kaya tapi tak sedikit pon die sombong dia terlampau merendah diri... Tak mampu nak balas budi dia hanya mampu mendoakan dia di setiap solat saya..."ujar farah.
"In shaa Allah org sebaik nasuha tu Allah akan lindung dia... Dia memang nampak kasar tapi hti dia jiwa dia hanya Allah s.w.t yang tahu..." Jawab rafiq.
"Betul tu ustaz..." Balas farah. "Farah ustaz nak ambil awak sebagai isteri ustaz farah setuju tak.." Soal rafiq.
"Ustaz jika benar apa yang ustaz katakn itu... Berjumpalah ngan wali saya ustaz..." Jawab farah dengan tenang.
"Inshaa Allah akn sampai rombongan meminang kerumah awak nanti..." Ujar ustaz rafiq.
****
#oky done
YOU ARE READING
USTAZ SADO VS MISS BRUTAL
Randomnasuha atau nama penuhnya nur fatihah nasuha seorang gadis ganas tetapi brutal dan lurus bendul. seorang yang sentiasa ceria dan akan menjadi tegas jika di asak oleh seseorang. dalam perwatakan ganas dia telah jatuh hati kepada seorang ustaz sado. K...