Melek ve Avcı

342 4 4
                                    

Aşkın Kaybedişi(!) adlı hikayemin finaline yakın bölümler gelecek ama tanıtımı yayınlamak istedim.. :)

****

Meleklerin dünyasından işlediği suçun bedeli olarak dünyaya zorlu bir göreve yollanan Aren..

Archların en tehlikelilerinden olan Cimmerianların da en tehlikelisi... 

Kendi gibi Cehennemin işaretlediği Talehini korumayı başarabilecek mi? 

 Kefareti olan bu görevle başladığı savaşta işlediği günahlar yüzünden Cennet ona sırtını dönerse, savaşa devam edebilir mi ?

"Bana bir söz ver Elfin.. Eğer bana bir şey olursa.. Bana bir şey olursa bu savaşa bıraktığım yerden devam et kızım.. Sana öğretebileceğim her şeyi öğrettim.. Karanlığın izlerini ne kadar silebilirsek o kadar aydınlığa yer açarız unutma kızım.. "

Babasının hayatına mal olan bu avda, Cehennem ile tutuştuğu savaşın bedellerinden habersiz ölümüne savaşan bir kadın..

"Sen.. Sen insan değilsin..  Bizim dünyamızdan değilsin öğle değil mi? Tanrım! Nesin sen? Yoksa.. Sen.. Sen bir meleksin değil mi? Babam.. Babam sizden bahsederdi. "Karanlığın olduğu yerde aydınlıkta olur" derdi. "

Hem kendileri ile hem de karanlıkla başladıkları bu savaşta kim kazanacaktı ?

"Seni aptal! Başını gövdenden ayırmadan önce kes sesini! Ben bunun için varım. Ben bir Avcıyım. Bunun için doğdum bunun için yetiştirildim ve bunun için seçildim. Tanrının Melekleri aşkına! sen kendini ne sanıyorsun!"

Bir çocuğa bakıcılık yaptığını sanarken aslında tehlikeli bir savaşçının yanında olduğunu anlayan bir Cimmerian olsanız..  Ne yapardınız ? 

"Oldukça iyi dövüşüyorsun ama daha iyi olabilirsin. Siz avcıların damarlarnda aslında bizim kanımız akar. Tamamen değil tabi.. Seçilmiş kişiler doğarken benim gibi savaşçı meleklerden biri kanından bir damlayla onu  bağlar. Daha güçlü ve dayanaklı olursunuz.. Bu yüzden bu kadar dayanıklısın, oldukça güçlüsün ama bu yenilmeyeceğin anlamına gelmiyor.."

Sonunu bilmeden ve aslında her şeyi başından kabullendikleri bu yolda karşılacakları zorluklar onları nasıl etkileyecek?

"Bu işi yapmandan nefret ediyorum. Bu savaşı vermek sana mı kaldı Elfin? Hayatını tehlikeye atmaktan ne zaman vaz geçeceksin söylesene"

İçine girdikleri bu girdapta kaderin onları nereye sürükleyeceğini bilmeden, karanlığa açtıkları savaşa bir de kendi savaşları eklenince hayat onlar için hiç de kolay olmayacağa benziyordu..

Bir Melek,

Bir Avcı, 

Bir Savaş,

Yasaklı Duygular ve Onlar..

Aren ve Elfin için hiçbir şey kolay değildi.. Ama onlarda zoru sevmiyorlar mıydı zaten?

Melek ve AvcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin