Yarını çok merak ediyordum ve olacaklar için hazırdım.Bu yüzden gözlerimi kapadım ve uykuya daldım. Rüyamda hiçbir şey görmemiştim. Ama bu umrumda değildi. Çünkü sonunda beklenen gün geldi. Kahvaltımızı ve öğle yemeğimizi yedik.1 saat sonra yola çıkacağız.
1saat içinde hepimiz kıyafetlerimizi giydik. Valizleri arabanın bagajına yerleştirdik. Artık yola çıkmaya hazırdık. Arabaya doğru ilerledik.
Babam sürücü koltuğuna oturdu. Annemse onun yanına. Her zamanki gibi ben ve John arka koltuklara geçtik ve hepimiz emniyet kemerlerini taktık. Sonunda yazlığa doğru yola çıktık. Yolculuk tahminen 3 saat sürecekti. Yola çıkalı yalnızca yarım saat geçmişti ve bu arada da yağmur yağmaya başladı. Cama bakıp süzülen yağmur damlalarını izlemeye koyuldum. Bu biraz romantik bir hava veriyordu. Bu da benim çok hoşuma gidiyordu.
Tam dalmışken ani bir frenle sarsıldım. Uff! Sadece kırmızı yanan trafik ışığı. He bu arada yola çıkalı kaç saat geçmişti?
-Anne kaç saattir yoldayız?
-İki buçuk saattir canım.
Yalnızca yarım saat kalmıştı. Olamaz yağmur dinmişti. Yani camdaki yağmur damlalarının oluşturduğu o güzel görüntü yoktu. İzleyecek başka bir şey buldum. John telefondan oyun oynuyordu. Ben de onu izleyecektim ki yazlığa geldiğimizi farkettim. Yola geç çıktığımızdan dolayı vakit akşama doğruydu.
Yazlık üç katlıydı. Birinci katında banyo ve birkaç oda vardı. Bir tane oda dolu bu katta. Onda da sadece biraz eski eşyalar vardı. Depo için kullanılıyordu. İkinci katta da banyo, mutfak ve 4 tane oda vardı. Bir tanesi oturma odası, bir tanesi annemin ve babamın odası diğer ikisi ise benim ve Johnun odalarıydı. Üçüncü kat terastı. Kocaman bi balkon ve balkona bağlı kocaman bi oda vardı yalnızca.
Valizlerimizi birinci kata yerleştirdik. Bu arada yazlığın sandığım gibi bir dıştan görüntüsü yoktu. Korkunç falan gözükmüyordu. O yüzden içim rahatlamıştı.
Çok acıkmıştım. Çünkü öğle yemeği üzerine duruyordum.
-Anne akşam yemeği ne zamana hazır olur?
-Şimdi hazır bile.
Afiyetle sofraya oturdum ve acıktığımdan olacak ki beş dakikada yemeği bitirmiştim. Kalktım ve saat geç olduğu ve yorgun olduğum için yatağa doğru ilerledim. Bir takırtı sesi duymuştum. Bu ses korkunçtu biraz ama umursamadım. Çünkü yorgunluğum sesi umursamamamı ve hemen yatmamı söylüyordu. Bu yüzden ben de yattım.
-Aslında bu ses olacakların başlangıcıydı-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Kabusu
HorrorBiri ama yüzünü goremediğim biri bana yazlıkta işkencelerle öleceğimizi söylüyordu.