Aklıma gelmişken, sizi her şeyden habersiz bırakmayayım dedim. Bu fic de hala kütüphanenizde mi bilmiyorum aslında ama, eğer hala kütüphanenizdeyse küçük bir bilgilendirme yapmak için sizi biraz rahatsız etmiş oldum.
Fazla bilgi vermek istemiyorum ama söyleyebileceğim şey şu ki, başından beri benim amaçladığım şey bütün üyeler için birer fic yazmak ve bunların hikayeleri arasında bir şekilde bağlantı kurmaktı.
Fark ettim ki, bunu bilmeden öylece okusaydınız pek bir şey anlamazdınız sanırım (〃ω〃) O yüzden en azından bunu bilmeniz gerekir diye düşünüp böyle bir yazı paylaşmaya karar verdim.
Elbette 7 farklı hikaye yazmak epey uzun sürecektir. Bunun için sabırla bekleyebilir misiniz bilmiyorum ama eğer hepsini okumaya niyetliyseniz size büyük teşekkür borçluyum demektir (i_i)
Ayrıca sizi hepsini okumak zorunda bırakmak istemiyorum, bu yüzden sadece birini okumak istiyorsanız bile hiçbir şey kaybetmeyeceğinizi bilmeniz yeterli. Her üyenin kendi hikayesi olacak, olay bu...
Yazının başında bağlantılı olacaklarını söyleyip şimdi böyle söylemem biraz garip gelebilir. O yüzden toparlayacak olursam;
Hikayeleri birbirine bağlayan tek şey ana konuları. Kalan her şey, üyelerin kendi hayatlarıyla ilgili.
Yani bütün hikayeleri okumanız gerekmiyor. Sanki "hepsini okuyun" demiş gibi gözükmek istemediğimden bu açıklamayı da iliştireyim dedim.
İyi günler, -eğer okuduysanız- okuduğunuz için teşekkürler~~ ♡☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampire: lee minhyuk
Fanfiction"Adım Minhyuk. Yeniden tanışalım mı?" 〜* leeminhyuk ≪ *〜 >(Kimi No Na Wa adlı animeden esinlenilerek yazılmıştır.) 〜* |WITCH - 6| • tamamlandı •