Uyanmam zamanımı almıştı.
"ya kızım kalk bak bırakıcam seni burda ay öküz gibide yatı"
"geldik mi?"
"he kızım geldik sabrımı aşmaktayız daha fazla hocayı sinirlendimemek için aktarma yapınız kızım kalksana ders biti arkadaşların giti sen hâla yat tembel"
Hocanın fırça kaymasıyla istemsizce kalktım her tarafım ağrıyordu oy belim belim.
"bu ne biçim adalet ya öğrencileri kuru tahtaya oturtup geleceklerine kayıyorlar. Öğrencilik bitmiş yav"
Of kızım söylenmeden kalk.
Neden bizim sınıf üçüncü kataydı inip çıkmak çok zor özelikle çıkmak yav biz erin gen yaratıklarız yormayın bizi zaten caanımm uykumuzdan olup okula geliyoruz bide bu eziyete katlanıyoruz ah ahh kimse bizi anlamıyor.Söylene söylene tuvalete gelmiştim kapıyı açtım ve aynanın karşısında kendime baktım kolarımın üzerine yatırdığım yüzümün her tarafı çizik olmuştu zaten kalktığımda da sağ elim karıncalanmıştı.
Ay neyse ki şunun şurasında üç hafta kaldı sonra pösür pösür yatarsın kızım ohh zaten oruç tutarken okul mu olurmuş saçma bence, ay neyse ki yarın annem geliyor okula da şu izin işini halen bende okula gelmiyim oh yani aman neyse hadi biraz hızlı ol da annen merak etmesin kızım.
Okul ve metro arası Beş dakika falan hadi üşenerek gel on dakika olduğu için bende yavaş yavaş gitim tramvay da gelince bindim bu saatlerde boş oluyordu ama yedi gibi olunca binme daha iyi, eve gidiyim bıcı bıcı yapayım dalinle lanet olsun içimdeki jojuğu (çocuğu) öldüreyorum.
Nihat hatip hocam ; içimizdeki çocuğu öldürürse günah olur mu?
Terket burayı terket şöyle gerizekalıları almayın tövbe yarabbim.
Kafamda deli soruları bırakıp telefonuma baktım ablamdan mesaj gelmişti.
(kızım neredesin)
Annemden çok emeği vardır, canımdır o benim onu dünyalara değişmem, benim ablam hem çok iyi hem çok saftır.
Hani olur ya küçük kardeşlerini kıskanan ablalar yastıkla öldürmeye çalışır ya ha bizde onun tersi, ablamdan parasını istemiştim (daha bu zamandan akıl zehir) ama vermemişti sen misin vermeye dedim ki hadi gözlerini kapat ben sana bişey vercem ablam kapatı bulduğum yastığı alıp ablamı boğmaya çalışmıştım Allahtan annem gelmişti de beni geri çekmişti sonrada ağzıma vurmuştu, ama hatamı telafi edebilmek için mahalledeki büyük abimle markete gidip çikolata almıştık ablama verdim iki tane yiyip gerisini bana verdi ne kadar da merhametli tabi ben de yüzsüzüm hemen alıp yemiştim.. 😂Böyle bişey ama ta o zamandan belliydi benden bişey olmayacağı.
Eve varmıştım kıyafetlemi deştirip elimi yüzümü yıkadım başıma biraz su vurdum oroç zamanları genelde yapardım bunu. Çok şükür.
ABLAM gelip bütün insancılığıyla beni dürtsede ben kalkmadım en sonunda buz gibi bir su beni uyandırmıştı.
Allahtan ağzıma su kaçmadı."hadi ablacım kalk hazırlan annemke gidin izin alın"
"ayy hâlâ o Öküz kalkmadı demi"
Annem yanımıza gelmişti bağırması bitince bende söylenmeye başladım.
"anne ya offf"
"kızım az bi insan ol kalk hadi"
"aaa aaa anne insan dedin bak üzülüyorum ama asla üstüme alınmam insan dedin kırıldım"
Ablam altan Altan kıkırdıyınca bende gülmeye başladım annem uçan terlik fırlatmasaydı ben hala yaşıyor olabilirdim.
"yok anne olmadı bu beyin bana lazım değil zaten hücrelerimi öldür sen"
"kızım az akılı konuş diycem ama yok ki nasıl konuşcan"
"anne gel biz seninle evladı göme yarışması açalım sen bütün öfkeni yay"
"ahh kızım ah biz seni yapmışız da olmamışın bir de canlı yayınlara çıkıp hatamızı mı yüzümüze vuralım?"
Kadın haklı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HALSİZ GELİN
ChickLit_Ablamı bırak seni pislik -karım olacak o benim _sana bunu çok fena ödeticem -yapma böyle fıstık o benim _asla ablamı bırak "kardeşim hakını helal et seni seviyorum _ABLAAAA