2 HALSİZ GELİN 👰

827 15 0
                                    

Burada biricik ablam ⤴️⬆️

Annem le aram iyiydi ama genelde böyle anlaşırdık.
Okula varmıştık annem 11 sınıflara bakan müdür yardımcımızın yanındaydı ben de kapının orda bekliyordum.

"ee izin aldın mı anne?"

"kızım hocan diyor ki bu kızınız tam bir olmamış yav seni bir kişi de övsün nolur bir kişide sövmesin övsün yav sen nasıl bir olmamışsın"

"yav anne ben istesem herkes beni över de sen gerçek olduğuna inanamaz kalp krizinden falan gidersin diye korkuyorum ya ondan yani"

"mantıklı.. Kızım seni öveni ben söverim yalan söylemekten içeri atarlar"

Ya bu kadın ne kadar abartma meraklısı hem benim sövülcek yanım yok.

"ya anne yeter off yol boyunca evlat mı gömülür olmaz valla hem sen nerden öğreniyor bu lafları kesin o Neslin yenge öğretiyor demi bi daha bize gelmesine izin vermiyom hem sizi ben okuldayken disko veriyomuşsunuz ayıp yav"

"he kızım hatamı en azından bir kaç saat görmüyom diye sevinçten veriyom o diskoyu ayriyeten benim ne eksiğim var Neslin yengenden"

"offf anne"

"elalemin kızım annesine neler yapar bizimki söylenmek dışında bişey bilmiyo"

"o elalemin ben... Yav tutturdunuz elalem kim bu elalem anne adres ver gidip dövecem yav tüm Türkiye de şu elalemden kurtulur oh valla atomu parçalayandan daha çok duyulur adım gençlerin gururu olurum."

İçimdeki bütün zehri akıtım.

"çok konuşma yürü."

Eve varmıştık oh be yol boyunca annem hatasıyla dalga geçerken bende umursamamaya çalışıtım ulan elalemin annesi diye bişeyide ben buldum yolda ablam nasıl oluyorda annemle hergün uğraşıyor.

Yukarı odama çıkıp yatağıma atladım oruç zamanı yatmak pek  iyi değil der annem ama bazen çok yorgun olduğum için dinlemem bile.

Tabi uykunun en keyifli yerinde gelip sizi kaldıran bir annenizin de olması güzel annemle ne kadar tuhaf anlaşsak ta yinede çok severim.

"kız bak hâla kalkmıyor çıldırtçak bu beni sonra anne sen o lafları nerden öğreniyor senin olmamaışlığından"

"anne sabah sabah bi motorun soğusun"

Kafama  yediğim terlikle sıçradım.

"ya noluyo be....anne çok kibar sın ama beni aşar bu kadarı"

Annem diğer terliği de çıkardı ayağından. Birden yataktan fırlayıp yatağımı düzeltmeye başladım.

"ay benim düşünceli kızım annesini de düşünürmüş. Hadi gel yemek hazır oruçları açalım."

"anne !"

"Hı noldu kızım"

"yani ne biliyim kötü bişey demedin azarlamadın sövmedin noli gıı"

"yav bak çocuğun bünyeside alışık değil"

¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

Uyandığımda herkes kalkmıştı aşağı indim.

Ablam süpürgeyi çalıştırıp evleri süpürüyodu annem örtüleri yanlarını işliyordu.

Beni görünce,

"aha kalktı bizim ayı... hadi çabuk git paspas su yapıp evi paspasla"

Dedi. Söylene söylene gidip su koydum.

"yaa ben okuldan kurtuldum diye seviniyom siz gelmiş burda iş yaptırıyonuz yeter yav"

Başladım evleri paspaslamaya ablam süpürdüğü yer bitince bende arkasından paspas yapıyordum.

En sonunda iş bitince kendimi koltuğa atım.

"ayyy yoruldum be"

"kızım az söylen ablan her gün yapıyo ya ablanın yerinde olsan sen"

Ablama dönüp acıyan bir suratla baktım ada kafasını eydi sonra gülmeye başladık canım yav bu kız.

Televizyonda kanalara bakıyordum e  sonunda KRAL ŞAKİR i buldum bu çizgi film bir harika ve Türk çizgi filmi bence süper yabancı bir kanalda çıkan ilk Türk çizgi filmi ve bizi de çok iyi anlatıyo annem beni fil necatiye benzetiyor.

"aha kızım sen çıktın bu necati aynı sen tembel ve uyuşuk beyninin de dörte birinin çeyreğini kulanıyo aynı sen"

"ya anne"

"sende bu filmdeki anne gibi olsan ya"

"kızım zaten öyleyim"

Sustum.

HALSİZ GELİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin