11 HALSİZ GELİN 👰

431 6 0
                                    

Adel

Neden insanlar uyanır ki! Bence çok gereksiz uyuyalım sabah akşam hata çalışmayalım. Üç günlük dünya değil mi? 365 gün ne alakaysa tembellik güzel bişey keşke her insan tembel olsa 😍.

"ayy Allahım bu kız beni deli ediyor! Kız kalksana geberti bak iki dakika içinde kalkmazsan yüzüne su dökerim"

"Yav,He he"

Ben kaşındım, kabul ediyorum.
Canem anneyim buz gibi suyu yüzüme dökünce dünyanın kaç bucak olduğunu öğrendim nefes alamadım bir an yataktan hoplayıp annemin yanına gittim annemi tuttuğum gibi ıslak yatağa fırlatım. Benim mübarek annem söylenmeye başladı ohh iyi oluyor sana cimcime.

"oyy oyy bunları da mı görecektim hayin evlat!"

"noldu canısı sesin gelmiyor!"

Annem yataktan kalkıp beni kovaladı.
Koşarak odadan çıktım.
Sonra biraz durup odaya girmem gerektiğini hatırladım bu ıslak kıyafetle duramam ya odanın kapısını açar açmaz kafama terlik yedim oyy annam bu ne yav kafam kırıldı galiba hissetmiyorum.

"anne naptın ya beynim öldü."

"Yav en büyük hatam ölmesi için önce bir olması lazım tövbe tövbe birde beyni var gibi konuşuyor."

Bu annem de olmasa valla ablamın yüzü gülmiycek en azından annem benimle dalga geçiyor da biraz ona gelebiliyor yoksa bu evde yüzünü güldüren başka kimse yok.

"kız anne böyle uğraşıyor sırf ablamın yüzü gülsün diye yoksa ben katlanamam"

"Yo kızım olmamışsın bu bi gerçek ablanla bir alakası yok seni yapamamışız ablanda komik bulduğu için gülüyor yoksa başka bi amacım yok sorun sende yani!"

Annemin bu iltifatları beni benden alıyor yav.

"he anne he"

"kız anneye he he deme ağzın yumulur."

"he yani anne o kadar hata diye dalga geçiyor evladın gururuyla oynuyor bişey yok evlat bi He he diyince cehennemlik"

"napayım üşengeçlik etmeyip önce sen çıksaymışsın"

"anne ya ne alaka"

"cümleyi ben kurdum alakasını da sen bul!"

Bu kadın intihar sebebim!
Daha fazla uzatmadan annemi odadan kovdum ve üzerime evden getirdiğim bir şeyler geçirdim.
Ablamın odasının olduğu kata çıktım . Odasına varınca kapıyı çaldım . gel sesi duydum ama bu ses ablamın değildi bi an gitmiyim dedim ama sonra belki ordadır diye düşündüm.
Kapıyı açıp içeri girdim ama sandığım gibi olmadı.

"ablam nerde"

"aşağıdadır ya da selma hanımın da yanında olabilir"

"selma hanım kim?"

"evin çalışanı sen ne için geldin"

"ablamı sormak için başka ne için olcak neyse sağol"

"şey bugün biraz işim var da selinin yanında kalır mısın?"

"uzak dur diyordun!"

"öyle olması gerekti"

"Peki ama neden"

"herşeyi merak etmek zorunda mısın?"

"evet şimdi cevap vericek misin mafya bozuntusu"

"seni sayıklıyor kaç gündür hastalandı yine yanında dur ona sarıl ona bak diye tamam mı?"

"onun yanından ayrılmıycam"

Kapıya yaklaştım ve gidiyordum ki,

"sağol küçük ergen"

Dedi . benim nerem Ergen.

"Ne ergeni ya"

Dedim cevap vermedi bende sinirle kapıyı kapatım ergen sensin be.
Ablam telaşla yukarı çıktı ve beni gördü koşup sarıldı.

"günaydın abla"

"günaydın ablacım da benim biraz işim var sonra görüşürüz"

Diyip odasına fırladı bende alt kata inip selinin odasına girdim. Yatağına yatmış küçük vücudu çok yorgun görünüyordu dudağı soyulmuş ve yanakları kızarmıştı ona sessizce sarıldım ve kokusunu içime çektim sen ne güzel şeysin kıyamam ya hasta olmuş. Beni fark edince kalktı ama çok yorgun olduğu için geri yattı. Bir daha sarıldım o da o kadar içten sarılıyordu ki huzur dolmuştu içim.

HALSİZ GELİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin