5 HALSİZ GELİN 👰

475 12 0
                                    

Odanın birden kapısı açıldı.

İçeriye şu damat da denilmez buna işte o şahıs geldi mafya bozuntusu.

"ayıp be bi kapı çal keke "

"ne diyon lan"

"yani ben belki üstümü değiştiriyorumdur ha yani normalde insanlar kapı çalar ama sen istersen üstüne alınma insan dedim çünkü"

Atığım lafın gururuyla gaza geldim.

"bak kızım bence kaşınma şu kapıyı kitleyip seni becermem dakamı almaz"

Demesiyle sinirle tokat atım... Malesef atıcakken bileğimi tutu.
Terbiye yoksunu.

"düzgün konuş"

Dedim sırıtı.

"ablamı alıp gidicem asla izin vermem ablamın istemediği biriyle evlenmesine"

"tabi canım ablanla evlenemem için ne yapıcaksın"

"nikah mrmeruna ablamı zorla kaçırdığını ve babama para karşılığında aldığını söyliycem"

Acaba ben bu süper zekama bunu söylemese miydim?

"o yüzden ben şimdi düğün bitene kadar burada tutucam biraz sıkılırsın ama düğünden sonra çıkarsın ha bide havuzdan kurtardım diye teşekkür etmene de gerek yok"

Odadan çıkıp kapıyı kitledi koşarak kapıya vurdum.

???????????????????????

Melis'ten

Bu adamdan nefret ediyordum kurtulmak istesem de bişey yapamıyordum eyer bişey yapmaya kalkarsam kardeşimle evlenir bunu asla kardeşime yapamam bir aydır şu lanet evde onunla kalıyordum en zoruda babam vermişti beni.

Annem hayatını kurtardın diyo ama benim bi hayatım bile kalmadı, kapı açılınca kardeşim geldi diye sevindim ama yoktu.

"kardeşim nerde"

"ne biliyim lan"

Diyince bişey demedim.

"hadi aşağı"

"biraz daha beklesem kardeşim gelicektide"

"hadi dedim"

Daha fazla uzatmadım belkide aşağıda bekliyordur beni.

Aşağı indiğimizde oradaki herkes alkışlıyordu hiç birini tanımıyorum kimler neler bilmiyorum tanımadığım biriyle evleniyorum çünkü babam kızını satı tanımadığı birine hem de.

Masanın sandalyelerin çekip oturduk. Nikah memuru bişeyler söylerken dinlemiyordum bile her tarafta kardeşime bakıyordum ama yoktu nerde bu kız bu bişey yapmış olmasın.

Nikah memuru,

"tekrar soruyorum sen Mehmet kızı Melis, Ahmet oğlu Burağı eş olarak istiyor musun?"

Dedi biraz bekledim.

Cevap verme gibi bi niyetim yoktu fakat altan bi ayakkabının sertçe vurmasıyla,

"evet"

Dedim. Bütün istemsizliğimle dediğim evet lafından sonra kocaman bir alkış sesi duyuldu.

Ben hâlâ kardeşimi arıyordum ama yoktu bile böyle bi zamanda yanımda olmasını ve bana destek çıkmasını isterdim ama belkide önemli bir işi vardır.

Adel'den

Orada uyuya kalmışım en son yine uyanınca bütün gücümle kapıya vurdum.

"abla..abla....abla.. Abla.. ABLA... ABLA.. ABLA"

Diye bağırmaya başladım ama yine kimse duymamıştı.

"kardeşim"

Sesi gelince ablamın olduğunu anladım.

"abla"

"bu kapı niye açılmıyor senin ne işin var orda"

"o şizofren mafya bozması kitledi beni söyle çabuk çıkarsın"

Dedim ablamdan ses kesildi yaklaşık on dakika falan sonra kapı açıldı.

Koşarak ablama sarıldım. Dönüp mafya bozuntusu baktım.

"sana bunu ödeticem"

Dedim ama şu an sadece ablamın yanında olmalıydım ablama bir daha sarıldım.
Ablamla odaya girdik.

"ben özür dilerim ablacım"

"abla sen niye özür diliyorsun suç senin bile değil hem senin suçun olsaydı siklemezdim bile"

Dedim ablam ağzıma vurdu.

"annemle fazla mı takılıyon acaba?"

Dedim ve gülmeye başladık.
Canım ablam benim ya.

"kardeşim aslında annem söyliycekti ama o söylese dinlemezsin bile o yüzden ben söyliyim dedim"

"HAMİLE MİSİN?"

Dedim ve yere çöküp dizlerime vurmaya başladım.

"ablam nabıyon ne hamilesi saçmalama"

Ohh ayyy çok şükür.

"sadece beni Yanlız bırakmamak adına bir hafta burda benimle kalsanıza dedim anneme, annem hemen onayladı ama seni bilemem ama ablanı Yanlız bırakmazsın demi"

Dedi bişey diyemem ablamı burda tek bırakmam.
Kusura bakma mafya bozuntusu bir hafta sana sende bana tahammül edicez yapacak başka bişey yok.

HALSİZ GELİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin