"senin burda ne işin var"
Ya bu buraya da mı geldi ne yüzsüz mafya bozuntususun sen
"selin nerde"
Dedi bende bilmiyormuş gibi kafayımı hayır anlamında saladım ben nerden bileyim kız hangi odada demi yani.
Yaklaşıp kolumu sıkmaya başladı acıyordu belki bu kız onun için önemliydi.
Kardeşi falan mı acaba?"selin nerde (dişini sıkarak konuşmuştu)"
"ya ben nerden bileyim Allahım yaa"
İçeriden kız bana seslenmeseydi iyiydi.
Kız koşarak şu mafya bozuntusuna atladı bütün gücüyle sarılıyordu.
Mafya bozuntusu birden kolumu bıraktı bende kolumu ovuşturmaya başladım acımıştı ama yani.
Selin onu bırakıp içeri koştu televizyonun karşısına geçti.
Mafya bozuntusu da bana sinirle baktı ben napayım o geldi peşimden.
"senin derdin ne?"
Dedi. Aaa aa deliye ak sen asıl senin derdin ne bizimle ne diye ablamla evlendin.
"benim ne derdim olucak senin gibi mafya bozunutsuyla"
"bilmem ama bana köstek olma yoksa ben sana..."
Derin bir nefes aldı ve sustu oh olsun selini de buraya getirmekle çok iyi etim.
"SELİN HAYDİ GEL gidelim"
Dedi. Selin üzülerek yanımıza geldi.
"ben burdan gitmek istemiyorum lütfen biraz daha kalalım baba lütfen"
Yuh o baba mı dedi? Yok ben yanlış duydum yo valla doğru duydum.
Telefonun çalmasıyla zar zor kendime geldim.
ARIYAN : UÇAN TERLİK
"ne var anne"
"kızım bişey de miyim diyorum ama çıldırtçan mı sen beni sen neredesin bakayım"
"anne evdeyim geliyorum şimdi tamam"
Dedim ve annem yüzüme kapatı.
Onşara baktığımda hâlen daha bana dediği aklıma geliyordu nasıl ya babası mı yani bu mafya bozuntusu ee peki annesi nerde selinin.
Kesin kadın kop canını kurtarmıştır. Ama kızı var nasıl bıraksın ki öldü mü acaba?
Mafya bozuntusu selinin elinden tutup götürmeye başladı bende arkalarından bakıyordum.
Hemen kapıları kitleyip yürümeye başladım.
Biraz yol yürüdükten sonra bir park bulup salıncağa oturdum. Hafif hafif salanıp olanları düşünüyordum.Ne saçma yaşıyorduk be.
Ablamı satan babam yüzünden mafya bozuntusu gibi bi adamla kalıyorduk ayriyeten birde kardeşi dedim kızı çıktı annesi bile yok ortalıklarda ne tuhaf bir aile.Bu lanet yere gelince kapıyı sere çaldım hizmetli bir abla açtı.
Bende içeri geçtim ablamın odası hangisiydi diye bakınırken küçük kızın odasına daldı gözüm madem ki gözüm dalıyor ben niye dalmıyım içeri?
İçeriye girdim ve kız uyumaya çalışıyordu beni görünce gözlerini kocaman açıp bana koştu sonrada sımsıkı sarıldı. Daha bu yaşta ne yaşadı ki bu kadar hasretle sarılıyor.
Gerçekten merak etim elimi tutup beni yatağa götürdü."bana masal anlatsana babam pek beceremiyor anne"
Anne mi? Ne annesi ya bu kızı neyle kandırıyorlar ki beni annesi zannediyor hadi ablamı zanetse biraz daha inandırıcı gelir.
"onun yerine sen bana babanı anlatsana kim baban seninle nasıl ilgileniyor merak ediyorum sen anlatır mısın?"
Dedim kafasını olumlu anlamda saladı.
"benim babamı zaten tanıyorsun ya anne"
Dedi ve bütün mutluluğuyla sarıldı.
Neden ben?
Anlatmayacağı besbeliydi neydi senin bu gizemin mafya bozuntusu.
Kapı açıldı karşımda mafya bozuntusu vardı ve bizi öyle görünce sinirle baktı ya bu kız neyiydi bunun sen kimsin bu kız kim?Öğrenmem lazım öğrenince bu kız çocuğuyla tehdit ederim ve ablamı bu mafya bozuntusundan da kurtarırım.
Bana öyle sinirle bakınca kalkıp selinin üstünü örtüm.
"sen yat şimdi ben sana daha sonra masal anlatıcam ama şimdi uyku küçük çocuk"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HALSİZ GELİN
ChickLit_Ablamı bırak seni pislik -karım olacak o benim _sana bunu çok fena ödeticem -yapma böyle fıstık o benim _asla ablamı bırak "kardeşim hakını helal et seni seviyorum _ABLAAAA