Şu damat olucak şahısta bu ⤴️⬆️
1 ay sonra
"hadi kalk öküzcük hazırlan"
Söylene söylene kalktım istemiyorum ama sadece ablam için o beni orda göremez üzülür diye geliyorum
"sırf ablam için geliyorum ha"
"yapma ya biz pasta veriyorlar diye gidiyoz mal mal konuşma ayağımın altına alırım seni ha"
"ya sen ne asabi bi kadınsın"
Annem eline aldığı terliği fırlatınca sustum.
Emir büyük yerden hele bi susma diğer terliği yersin o zaman."anneciğim babanı hâla eve almam konusunda net misin?"
"anne bak uzatma o kızını satı o sattığı paraykada gitsin kendi başını çaresine baksın zaten bize bi babalı etmedi bu yaptığı bardağı taştı uzatma anne sende yeter."
Benim ablamı hiç tanımadığı istemediği birine vericek ve ben o babayı eve alıcam ha pışık.
Ablamı alıp götürdüğünde o pislik bende onu kapıya atım aklı başına da gelse bu eve gelemez.Siyah uzun bir elbiseyi yandan yırtmaçlı anlamda bembeyaz..
Çok özledim ben ablamı o pislik bir aydır ablamlara konuşmama izin vermiyo evlerine gidince güvenlikleri içeri almıyor arasam telefonu kapatıyor yani bir aydır ablam yok ve ben bir aydır ablamı göremiyorum neymiş düğün bahçede olacakmış da bir rezillik yapmıyıycakmışım da bilmem neler neler ya sen kızını vermeye ne meraklıymışsın be anne ama ben ablamdan olmıycam bugün o düğünü engellemek için elimden ne geliyorsa yapıcam.
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
Nihayet ki o iğrenç yere varmıştı kapı açılır açılmaz koşmaya başladım tabi bi yere kadar bu da topuklu yani biz spor ayakkabısına alışkınız bu ne yani fazla hız sonucu ayağım yan kaydı ve ben birazcık havuza düşmüş olabilirim havuza düşmem bir yana ben birde yüzmede bilmem napcwn fakirlik yüzmeye gitmeye param yoktu olsada zamanım yok galiba şimdide zamanım yok damat bey denize atladı ve beni havuzdan çıkardılar Yanlız bu ne acı bi tat yav biraz sonra kendime gelince annem beni kaldırdı.
"sakarlığı tutu kusura bakmayın"
Annem sen beyin derdindesin be kadın sırtıma hafif hafif ama sinirle vuruyordu.
Kulağıma yaklaştı."al salak kızım bizi rezil etin"
"anne germe beni ben burda ölüyor sen neyin derdindesin biran önce ablamın yanına gidelim hadi bide bi su iste yav bu tat ne tövbe yarabbi"
Ablamın odasına varınca kapıyı açtım ve ablama sarıldım annem itirdi.
"kızın gelinliğin batırcan safoz"
"anne ya"
Diye söylendim.
"ablacım bu halin ne"
"senin için ne dağlar ne havuzlar aştım abla ama merak etme seni bu caninin elinden kurtarıcam"
Diyince ablamın yüzü düştü ne dedim ki.
"ben hayatıma alıştım artık olmaz hem onu seviyorum da"
"ablam ufak at ta civcivler yesin sen niye benimle gelmek istemiyorsun bişey diyo?"
Annem hemen kafama vurdu.
"Hı kızım hayatını kurtarıyor senin gibi salak değil o boşver onu kızım sen hayatını kurtarmaya bak"
"ANNE"
diye bağırınca annem korkarak bana baktı.
"ne hayatı be tanımadığı bi adamla evlenince hayatı mı kurtulurmuş hem sevmiyo bile kim ne beli de değil bu herife gıcık oldum"
Dedim annem korkuyla çıktı odadan ablam bana bakıp,
"gel şurada biraz kıyafet var bişeyler seç ıslak gezme hasta olursun kuzum"
Dedi. Sen benim canımsın ablam, ablam üzülmesin diye bişeyler baktım yine siyah bi elbise buldum.
"ablacım hemen yandaki odada giyin üstünü sonra gelirsin yanıma"
Dedi bende kıyafeti alıp yan odaya geçtim.
Kıyafeti değiştirdim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HALSİZ GELİN
ChickLit_Ablamı bırak seni pislik -karım olacak o benim _sana bunu çok fena ödeticem -yapma böyle fıstık o benim _asla ablamı bırak "kardeşim hakını helal et seni seviyorum _ABLAAAA