"Enişte bozuntusu iki dakika gel hele "
İyice yeşil çam kızlarına sarmıstım .
fakir ama gururlu yerine fakir ama salak tam bana uygun bi kelimeydi her haliyle annemin beni tarif etme yönü gibi tabi zamanla annemin bana söylediklerine alışmış olmam bi yana birde arada oturup beni beraber gömüyorduk bu kadar alışmıstım işte .
Göz devirip yanıma geli ay gotüm (götüm diye okumayın ) ben sensiz napalım birde göz deviriyor yav şizofren .
"Ne var salaklıklar abidesi "
"Bak sana bi yumyuk yani yumruk vururum mafya bozuntusu "
"Daha yumruk diyemiyenden korkmamak lazım"
"Ne alakası var dilim süctü"
Peki bu bebek gibi giyinme ne o zaman onu damı dilin süctü "
"Ya var ya çok gıcıksın bilin demi "
"Her neyse ne var ?"
Ebenin zaaa neyse .
" önemli böyle ulu ortada konuşulmaz "
"Yav sen desene baş başa kalmak için sebep arıyorum "
"Ne alakası var ya deli misin ?"
"Hadi hadi yalan gurura gerek yok sende benim karizma ve çekici ha bide baklavalarıma birde tipime birde gözlerime eee tabi saçlarıma ve gamzelerime elmacıklarıma dayanamadın "
"Yok canım ben sadece egonu azcık yana çekte karakterini görelim diyecektim ama yokmuş "
Yüz yılın lafı desem ne kadar yalan olur götü etmem bir yana yüzündeki o ben malım bakışı (tamam öyle birşey yok ama )beni benden aldı gülseydim bütün karizma giderdi sonra gülerim.
"Geç şu yandaki odaya ve şu yüzündeki piçimsi gülümsemeyide yok et çabuk "
Dedi ama siklemedim bile .
"Ne diyceksen de vaktim az kızlar bekliyor "
"Tamam ...kısa ve net bir şekilde ,ablamdan boşan ve biz sizin hayatınızdan çıkalım "
"Neden "
"Asıl sana neden ablama karşı en ufak bir his bile hisetmiyorsun evlenmen zaten amaçsızlık boşa işte "
"Ablan sana söylemedi mi ?"
"Neyi "
"Eyer ablandan boşanırsam seninle evleneceğimi zaten ilk başında senin için anlaşmıstık ama malum iyi abla rolü ben kardeşimi evlendirmem dedi aslında kabul etmesi gereken o da benim yakışıklılığıma dayanadı ama işte utanıyor"
" yalan demi "
Diyip yere çöktüm babamın karaktersizligine alıştım da ablamın bana bunu söylememesi baya koymuştu bir yandan da benim için ne yapmıştı .
Böyle bir fedakarlığı yapmakta büyük yürek ister. Ben ablama ne kadar kızsam da bi şey diyemem.
Off Allahım ben eskiden sadece çikolatam betiği zaman üzülürdüm bu işler bana fazla ya ben neşeli aptaldım şimdi ne oldu da böyle saçma bi hayat sürüyorum offf ki büyük poff..."sen ne istiyorsun bizden ya bizim küçük mutluluğumuzdan ne istediniz be gülmüyosunuz diye niye üzüyorsunuz "
Büyük bencilikti bunların ki....
"saçmalamayı bırak sizin hayatınızı mahveden baban ve kumar aşkı en sonunda kızlarını satı yapcak bişey yok katlancaksın "Sinirle yerden kalkıp itirdim ve odadan çıkmam gerektiğini düşündüm ama kolumu sertçe sıktı.
"bu saatten sonra sende zorlama ve son olarak selinden de oldukça uzak dur. "
Dedi kolumu geri çektim. O kim oluyorda benim kolumu sıkabiliyor ne cüretle sinirle kapıyı açıp gittim başlarım sana da saçmalıklarına da ve ablamdan uzak durmadıkça bende selinden uzak durmam net...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HALSİZ GELİN
Chick-Lit_Ablamı bırak seni pislik -karım olacak o benim _sana bunu çok fena ödeticem -yapma böyle fıstık o benim _asla ablamı bırak "kardeşim hakını helal et seni seviyorum _ABLAAAA