10 HALSİZ GELİN 👰

325 5 0
                                    

Melis

Kalkmış ve yatağı toplamıştım kapı çaldı.

"efendim aşağıya... Ben toplardım siz bırakın lütfen"

Dedi gelip yatağın bir ucundan toplamaya başladı diğer bir yanından da ben yardım ediyordum,  alışık olmadığım bir hayatta alışık olunmayacak hareketlerim vardı.

"nolur bırakın toplarım ben"

Kadının yalvarışlarına daha fazla katlanamıyorum bıraktım resmen büyüğüm yatağımı topluyordu büyük bir saçmalık ama ekmek parası için bazı insanlar yaşlarından fazla iş yapıyor çok yoruyorlar kendilerini bu beni gerçekten kötü hisetirmişti.

"ablacığım nolursun beni yanlış anlamada bu yaştan sonra neden çalışıyorsun yani evlatların yok mu? Birinin yanında kal"

"ahh be kızım keşke evlatlarım da senin düşündüğün kadar düşünseydi üç oğlum var ama biri bakmaz biri zaten evli değil yanımda ama o da benden bekliyor parayı ben napayım kusura bakma derdimle yordum, kızım dediğim için de kusura bakma sevdiğimden dedim"

"olur mu öyle şey, yani asıl bana kızım demen beni mutlu eti ben böyle lüks hayatlara alışkın değilim olmakta istemem ama"

"neyse ben burayı topladım aşağı ineyim kız kardeşini yatağını da toplayayım"

"olur mu öyle şey! Eşek kadar kız toplasın"

"Yok olur mu öyle şey?"

"hemde çok iyi olur. Gel biz inelim aşağı seninle"

Kapı açıldı ve içeri burak girdi. Adını bilmediğim pamuk yanaklı teyzem kalkıp yavaşça gitti.
Burak bana bakıp gülümsedi nedenini bilmiyorum .

"Hadi aşağı ya kahvaltı yapılacak "

Biraz durdum konuşmak için ama çok utanıyordum yani söyleyemedim sonra daha fazla dayanamadım ayağa kalkıp yanına gittim ama yok utancımdan ağzımı açamıyom.
Kapıya yaklaştım ama zere konuşamıyorum pes edip yüzüne baktım sonra kapıya yöneldim.

"Ne diyceksin"

Diyince birden kafamı yerden kaldırıp yüzüne baktım.

"şeyy diyecektim bu teyzeyle ilgili."

"Ne diyceksin"

"yaa kadının yaşı yaklaşmış artık çalışması ne kadar doğru"

"hayırsız evlatlarını bi sikime yaradığı yok özelikle de şu it cenk"

"yani yanlış anlamazsan evinde otursun emekliliğe kadar para verilse"

"son yılı"

"Ya gerekirse emeklisine kadar ben onun işlerini yaparım ama bu yaştan sonra kadının çalışması yanlış torununun da duyduğuma kadar bir halt olmaz"

"çalışmak mı?"

"yani yeter ki kadın evinde otursun"

"saçmalama sen benim karımsın sen çalışamazsın ama seda hanım için dediğini yapabilirim"

Diyince çok mutlu oldum ve boynuna atladım aslında göründüğü kadar sert değil sonra çekildim geri.
Gülen yüzünle aşağı deli kardeşimin odasına gittim.

Koşup yatağa atladım.

"la anne beni öldürmek için yeni yöntemler mi deniyon"

Dedi deli kardeşim.

"Ne öldürmesi be annem miyim ben sanki?"

Diyince üstünden kalktım ve neşeyle,

"AA abla sen misin?"

Diyip kalkçaktı ki üşenip pikeye geri sarıldı.

Deli kız.

"üşengeç ya hadi kalk kahvaltıya"

"hayırdır sabah sabah yüzün gülüyor."

Oda pek alışık değil bu evde insanın gülesi de pek gelmiyor arkadaşıma bunu dediğimde benim yanımda böyle bir yakışıklı olucak ve ben gülmiycem diye zıtlıyordu ben bu şaçmalıkların hepsini kardeşim için yaptım ona bende bayılmıyorum.

"napayım yani istemediğim biriyle evlendim ve hiç istemediğim insanlarla ve istemediğim yerde kalıyorum diye mi üzüleyim? Aslında üzülmem lazım! Aman neyse hadi aşağı deli kız"

Gülümsedi ve kalktı.

"Ya abla sen git ben selini alıp geliyorum"

"bu arada selin seni ne kadar çok seviyor"

"sevilmeyecek biri miyim?"

"ablacım götün havada ,yukarılara çıkmış abartma"

"Ya abla ne alaka tamam biraz abla götüm yok bu kadar kalmamalıydı" 

Diyip gülmeye başladı deli ya harbi deli.

HALSİZ GELİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin