3 HALSİZ GELİN 👰

605 14 0
                                    

Annemin zoruyla markete gitmiştim. Yav saat sekiz bu saate markete mi gönderilir?
Ulan annelikte bitmiş.
Marketçi mert abiye baktım bu da ne tuhaf bi insan.
Yav adama soğan ver diyorum adam bide yanına patates koyuyor neymiş al da elimde kalmasın ulan senin elinde kalmasın diye ben annemin elinde mi kalayım, kadın ekmek parasından beş kuruş harcatmıyo bide bana inanmıyor sayıyor bazen büyük paraları hesaplamayınca ablama saydırıyor.
Bezdum yani.

"oo hoş geldin kardeşim"

"hoş bulduk abi üç ekmek alabilir miyim?"

"tabi al bu poşet şurada da ekmek var..(güler yüzlüydü kesin yine bişey daha satırcak off) ha bide istersen şurada çikolata var almak ister misin?"

"yok abi sağol"

"ulan yeter be kapatıcam artık bu işler böyle dönmüyor"

"iyide abicim banane"

"tabi ya biricik esnafınız birada bitsin ölsün anca toprak atın üstüne yazık tü tü"

Yüzüme tükür bide sabır çektim ve beklemeye başladım.

"abicim para üstünü versene"

"esnaf kırıklığı ne bilir misin?"

"hayır abicim şu para üstünü vermezsen ben sana esnaf kemik kırmasını öğreticem de hayde"

En sonunda para üstünü alabilmiştim. Ay ne uyuz bi adam yav havanın karanlık olması akşam olduğunu ne kadar beli ediyor. 😂
Bunların hepsi annemle takılmaktan oldu yada ben olmamışım.

Kapının oraya vardığımda  araba vardı noli gııı. Eve girdim içerse bi abi vardı ama harbi daşş mutfağa gidip ekmekleri koydum biricik ablam kahve yapıyordu noli löö harbi.

Ablamın yanına gitim gözleri dolmuştu.

"kızım bu abi kim noluyo senin gözlerin niye dolu"

Bana yaklaşıp sarıldı noluyo lan haa tabi kesin başka açıklaması olamaz salona koşarak gitim.

"ULAN VİCDANSIZLAR MADEM ÖLCEM SON HAFTA MI SÖYLENİR ANNE SEN O YÜZDEN İYİ DAVRANIYORSUN DEMİ SON GÜNLERİM KANSERİM BEN DEMİ ÇOK UYUYORUM BU ARALAR ONDAN"

diyip yere atım kendimi ağlamaya başladım şu abi bana bakıyordu.

Annem beni kaldırıp mutfağa götürdü.

"yav biz sana olmamışsın demiyoruz boşuna ne ölmesi ağzından yer alsın"

"ölmüyom mu ben şimdi"

"kızım sen bu olmamış kardeşine açıkla beni çıldırttı"

Annem sinirle mutfaktan çıktı ben ölmüyom diye sevinmeye başlamıştım daha gençtim.

"ablacım bi dur soluklan"

Diyince dönüp ablama baktım.

"ee senin neden gözlerin doldu"

Ablam önce derin bir nefes alıp sandalye çekti sonra oturup bir daha nefes aldı.

"ben evlenicem o  gördüğün kişiyle annem kahve yap dedi bende ondan"

"ne lan bir kerem sen daha gençsin ne evlenmesi lan seviyon mu bari?"

Ablam açıp ağzını cevap vericekken.

"olmaz sevsen bile daha yaşın kaç senin vermiyorum"

İçeriye şu ablamı alacak lanet kafası geldi uştt uştt bende sana vericek kız yok hade canım hade.

"hadi kalk gidiyoruz"

"evet gidiyorsunuz adını bilmediğim kişi kapı o tarafta"

"sen ne bilmişin tekisin"

"bana bak lan sen beni ne zannettin küçük çocuk falan mı?"

"valla ben seni pek insana benzetemedim çocuk olmak bi dursun"

Buda annem gibi çıktı ya nedir benin bu çilem

"ya git bak ablamı kaçırıyorlar diye bağırırım ha"

"babanın izni var"

"ne babalık yapmışta izni oluyormuş git burdan"

"böyle anlaşamadık zorluk çıkarmıycaktınız"

"ablacım ben kendi isteğimle gidiyorum kimse zorlamıyor beni bırak olay çıkmadan gideyim"

"he abla bende salaktım yedim siz kimi kandırıyorsunuz seven hiç ağlar mı?"

"senden ayrılcam diye üzüldüm ben yoksa başka bişey yok"

HALSİZ GELİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin