.......................***.........................
Esneyerek doğrulduğum yatağımdan kalkmadan önce yanı başımda duran telefonumun saatine baktım. 07.04 , alarm 07.40da çalacağı için. Tekrar sıcak yorganımı üzerime çekip gözlerimi yumdum....
Telefonumun ısrarla çalmasıyla uyandım.
Ekrana baktığımda Sertaç yazısını gördüm.
Yeşil butonu kaydırıp," alo" demiştim.
"Günaydın. Hasta mısın?" Demişti bana.
"Günaydın...hasta değilim, o nerden çıktı? "
"Ow anlaşıldı, sabah sabah moralini bozmak istemezdim ama geç kaldın uykucu."Kaşlarım istemsizce çatılmıştı. Duvarda asılı olan saate baktığımda " aman Allah'ım !" Diye fısıldadım kendime.
"Kaçıncı ders ?" Dedim Sertaç'tan yanıt beklerken elimde telefonla yataktan hızla kalktım.
"2.derse gireceğiz, 10dk sonra ders zili çalacak""Tamam hazırlanmam gerekiyor , aradığın için teşekkürler."
Telefonu kapatmadan masaya bırakıp banyoya koşar adımlarla girdim. Elimi yüzümü soğuk suyla yıkayıp , saçlarımı taradım. Yüzüm hâlâ ıslakken dolabımın kapağını açıp içinden yeşil, kapşonlu hırkamı çıkartıp altına yüksek bel kot pantolonumu giyindim. Duvardaki saate bakıp 4dkmın kaldığını görünce çantamı ders programına göre düzenledim.
Beyaz spor ayakkabılarımın bağcıklarını bağlarken telefonumu masada bıraktığımı fark ettim. Göz devirip sağ ayakkabımı çıkardım. Tek ayakla seke seke odama gidip telefonumu cebime koydum, diğer ayakkabımı da giydikten sonra kapıyı kilitleyip merdivenleri koşarak indim.Okula cabuk varma isteğiyle koşarak ilerliyordum. Dün yaşadığım olay sokağının yolunu bile hatırlamıyordum. Ama neyse ki Sertaç bana ezberlemişti okul yolunu.
Varmıştım okula. Fakat ders zili çoktan çalmıştı... 4. Katta bulunan kütüphaneye gittim. Telefonumu elime alıp mobil verimi açtım.Google de bulunan arama motoruna biraz bilgi edinmek istercesine Ragzür koleji yazdım. Okulun sitesine girip görseller kısmına bastım.
Özel sınıflar... müzik-resim atölyeleri... labaratuvarlar... sahalar ... bu kısımdan çıkıp 3-1 kazanan voleybol takımına baktım.
Okulda hiç karşılaşmadığım insanlardı. Voleybol benim hobimdi, smaç desem , servis desem... çok iyi oynardım. Ama hiç turnuvalara katılmamıştım.Ardından futbol takımına baktım.
Aralarından 1 kişiyi daha önce görmüştüm.
Ama kim olduğunu bilmiyordum.Basketbol, badminton, hentbol, futsal takımlarına göz atmıştım. Güzel bir okuldu,
verilen paraya değerdi........................***.........................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Katilim Annem
RomanceKoca sema diz çöktü bu acı haykırışa, yağmur damlaları hızlanıyor Damla'nın kalp atışları giderek yavaşlıyordu. Ölüm ona giderek yaklaşıyordu... Avuç içleri öz kızının kanları ile kirlenmiş bir anne... Düşmanı bellediği kızın çaresizce aşkına tutula...