Sebastian Michaelis jako twój chłopak

3.7K 204 97
                                    


Zacznijmy od tego, że jesteś pierwszą i jedyną osobą, którą Sebastian obdarzył szczerą i prawdziwą miłością.

Jak wiadomo, Michaelis nie jest człowiekiem, w związku z tym, w niektórych sytuacjach ma problem ze zrozumieniem lub przewidzeniem twojej reakcji. Jest to jednak, jeden z wielu powodów, dla których twoja osoba go tak ciekawi i fascynuje.

Dzięki przebywaniu z tobą, nauczył się wielu ludzkich odruchów, zachowań i nawyków.

Demoniczny lokaj, często myśli o tobie w czasie pracy, przez co, zdarza mu się coś potłuc, lub nie słuchać Ciel'a, za co zawsze dostaje ochrzan.

Mogłoby się wydawać, iż Sebastian, będąc nawet w prawdziwym związku, miałby problemy z wiernością swojej drugiej połówce, ale tak nie jest. Kociemu maniakowi przez myśl by nie przeszło, aby zdradzić swoją ukochaną.

Michaelis'a bardzo ciekawi smak twojej duszy. Wyobraża sobie ją  jako słodką, lecz z lekką nutą przyjemnej goryczy.

Sebastian jest względem ciebie bardzo opiekuńczy. Czasami nawet aż za bardzo.

Czarnowłosy ogromnie uwielbia kontakty fizyczne z twoją osobą.

Lokaj czuje się koszmarnie gdy cię zawiedzie pod jakimś względem.

Z racji tego, że jako demon, nie ma możliwości snu, zawsze w nocy kładzie się przy tobie i czuwa nad tobą podczas gdy ty śpisz.

Michaelis doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że ty, będąc człowiekiem, nie będziesz żyć tak długo jak on. Sama ta myśl, napawa go przerażeniem i niezmiernym smutkiem, więc aby zapobiec twojej śmierci, chciałby zmienić cię w demona, tak jak Hannah uczyniła to z Ciel'em pod koniec 2 sezonu.

Przez długie lata swojego życia na Ziemi, Sebastian mimo wszystko czuł się ogromnie osamotniony. Dopiero gdy spotkał ciebie, zdał sobie sprawę z tego że, znalazł osobę, której mógł się zwierzyć i powiedzieć co go trapi. Uświadomił też sobie, że pierwszy raz w życiu, zakochał się.

Witam. Przepraszam was, że musiałyście tak długo czekać na ten rozdział. Prawdę mówiąc, kilka razy zbierałam się by go napisać i mi nie wychodziło. Myślę że jest to spowodowane tym, że szczerze nie przepadam za Michaelisem i miałam problem z wyobrażeniem go sobie w związku. Mam nadzieję, że mimo wszystko, spodobał wam się ten rozdział


Kuroshitsuji - preferencje i imagifyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz