Sex Savar

244 32 10
                                    

Lise zamanları..

Okuldan 17 yıllık hayatımın her saniyesinde nefret ettim, böyle canımı söküp benden alsınlar ama okula yollamasınlar yine sesim çıkmazdı. Lakin benim dangalak arkadaşım Jongin okula aşık bir insandı, benim tabirimle her gün sabahın sikinde uyanıp 'günaydın Jongdae, hayat güzel kuşlar uçuyor.' diye bana mesaj atar ve tahmin edin ben nasıl geri dönüş yapardım 'sus Jongin, hayat bok, kuşlarını da sikiyim.' diye tabi ki.

Bir başkası olsa bu herife 'oğlum sen mal mısın?' diye sorardı. Ben hemen cevap vereyim kesinlikle ama kesinlikle benim arkadaşım bir maldı.

O gün yine benim tabirimle tanrının unutması gereken bir güne uyandım, Jongin'den dünyanın en salakça günaydın mesajını aldım ve bacaklarım eklem yerlerimden kırılmışçasına sürünerek okula gittim. Şey pardon bizim gereksiz müdürün 'Oğlunuz derslere girmiyor, sürekli alem peşinde.'  demesi yüzünden ben gitmedim, babam arabayla okul kapısının önüne kadar bıraktı, talimatı üzerineyse Jongin kapıdan dönmemem için her zamanki gibi beni bekleyip ensemden sürükleyerek sınıfa soktu. Hayır alem seviyorsam sizene kardeşim alem benim keyif benim size mi soracağım?

Sınıfa girer girmez çantamı duvar kenarındaki sırama fırlatıp, Jongin'in yanımdaki yerinin yarısını da işgal ederek, duvara yaslı oturup ayaklarımı da masaya uzattım. Madem zorla beni bu zindana getiriyorlardı, ben de keyfim ve kahyam nasıl istiyorsa öyle oturacaktım. Şey soran olursa da çokta fifi abisi.

Kendi sırası da dahil yayıldığımı gören Jongin ise ayaklarıma bir tekme atıp, sıranın kendisine ait olduğunu sandığı kısmına ilişti. Bakışlarımı suratına çevirip 'kalk oradan, rahatımı bozuyorsun sevimsiz ayı' diyen ifademi Jongin'e yönlendirdim.

"Bana bakmayı kes, adam gibi otur kırmayayım ayaklarını Jongdae."

Hiiii adi pis, arkadaş rahatı düşmanı herif seni. Yüce tanrım eğer bu herifi bana ceza olarak göndermen için bir haltlar yediysem, sen affet ve al şunu benden. Çünkü bir bakar mısınız,evlat olsa sevilmez ya. Tamam belki birazcık sevilir ama birazcık.

"Jongin bana söylesene biz seninle neden arkadaşız? Hayır benim ne kadar sevmediğim, böyle illallah ettiğim şey varsa yapmak ve bana yaptırmaya çalışmak için dünyaya gelmişsin çünkü."

Hiç 'ya bu ayıcık sevilmez mi?' ayaklarına yatmayın, çünkü bu heriften ne çektiğimi en çok ben biliyorum. Şunu söyleyeyim çocukluğumdan beri bu herif yüzünden ikinci çocuk muamelesi görüyorum, hayır benim kardeşim bile yokken nasıl ikinci çocuk muamelesi görebilirim?

Jongin samimiyetsizce gülümseyip, göz devirdi ve bana karşılık verdi.

"Yaptım öyle bir hata, şimdi geri dönemiyorum işte. Eğer seni hayatımdan silmemin bir şifresi varsa ver, kullanayım."

Jongin'e sevimsizce dil çıkartıp ders başlamaya yakın sıraya gömüldüm ve ceketimi de üzerime örtüp kendimi kamufle ettim. Tabi ki bu halim çok da uzun sürmedi, sınıfa girip o dünyaları ayaklarının altına serebileceğim sesiyle adımı bahşeden Hyeri ile elim ayağım boşta kafamı gömdüğüm yerden çıkartım.

"Jongdaeeeeee, nerdesin hayatım?"

Hasiktirr, bu kız benim adımı her söylediğinde ben neden katı halden sıvı hale, 3838283933920 derece sıcaklıkla geçiş yapıyorum. Hemen cevap veriyorum; minnacık, kıvrak, esmer bedeni, uzun, dalgalı, koyu kahve saçları ve sex tanrıçası sesiyle onu yatağa atmam için çabalar gibiydi de ondan.

Dediğim gibi kafamı kaldırıp salak salak Hyeri'ye doğru baktım ve görünmese de ağızımdan salya akıta akıta karşılık verdim.

"Buradayım tanrıçam, söyle. Ayrıca sen neden geliyorsun ki buralara,bir el etsen ben senin sınıfa uçardım zaten."

Aşkı harcamanın 80 yolu/chenminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin