Seznamovací proces

7 0 0
                                    

Vstal a došel ke konvici a rozlil všem kávu do čistých a jednoduchých sklenic. Každému jednu podal a potřásl si s každým rukou. První na řadě byla Brelian, s letmým úsměvem jí podal šálek. Dále tu byl Leofwin, tomu stiskl ruku pevně, ale tak, aby si ničeho nevšiml a s kamenou tváří jemu a Gregorymu podal kávu. S Gregorym si nakonec potřásl rukou taky. Ten hoch nevypadal moc klidně a nechtěl ho ještě víc vystrašit. „Ještě jedna věc. Jmenuji se Daniel, ale přátelé mi říkají Big Daddy. Tady po mé pravici je Annie, po mé levici Alori a Pierre"

Gregory se snažil rychle všechno vstřebávat. Jména už zapomněl a teď jen nešťastně pozoroval kávu. Prokletou kávu, kterou nikdy nemohl pít. Chvilku uvažoval o tom je poprosit, jestli náhodou nemají čaj. Pak se ale rozhodl, že by to zřejmě bylo krajně nestrategické a tak jen neklidně těkal pohledem z Daniela na Annie.

Brelian Danielovi vřele opětovala úsměv. A než stačil Leofwin vytasit své mistrnné vyjednávací schopnosti, začala sama. „Ano, viděli jsme váš neúspěšný pokus. Ale abychom zachovali dobré mravy..." odmlčí se a ukáže na Leofwina, "Leofwin Faramond Daggory, pobočník bohů a spousta ještě významnějších funkcí a vedle něj Gregory Eustanz, člen industriálů a geniální vědec." Leofwin se pokusil pousmát. Možná bude tato přehnaně familiární strategie fungovat. Gregory překvapeně zamrkal a nemotorně si upravil brýle. „A mé jméno je Brelian Pelleco Igas, ráda vás všechny poznávám" odmlčela se a poté pokračovala: „K té armádě za obzorem... Jsou tady s námi ještě dva společníci. Pochopte, nevěděli jsme, do čeho jdeme a já celkem ráda přežívám." Usmála se Alori. „A neberte to prosím jako urážku, ale..." neodpustila si ještě Brelian: „Ale tady můj přítel Gregory preferuje čaj."

Dvě tváře osuduKde žijí příběhy. Začni objevovat