Další člen týmu

8 0 0
                                    

Jako odpověď se mu přímo před obličejem objevil to: „Brel je temný duch podsvětí, nepředstavitelně ošklivý." Řekl monotóně a upřeně hypnotizoval Pierra. Po ostatních přejel jen rychlím pohledem a evidentně si je zařadil jako nezajímavé. Meč se mu houpal u boku, ale nevypadalo to, že by chtěl útočit. To ovšem neznamená, že pohled na něj nebyl stále děsivý. I pro Brealin s Leofwinem bylo těžké se přes něj přenést. A Gregory měl strach na něj podívat. Ale jeho pohyby byli nepřirozeně dokonalé a tak fascinující... Vlastně Brelian fascinoval víc než ta nová obří věc před ní. Naplnil ovšem její obavy o jeho nečekaném příchodu. Opravdu nechtěla ničit tak příjemnou konverzaci: „Dámy a pánové, poslední člen našeho společenstva, to. Jak už jste možná odhadli, je to démon a je velmi milý a přátelský."

Industriál se zrovna kochal nákresem vzorce. Nebyl příliš složitý, ale některé vazby nedávali smysl. Nebo dávali, ale k jejich vzniku by bylo potřeba tolik energie. Úcta k nové technologii se v něm ještě prohloubila. „K té rychlosti světla..." začal se pomalu ptát, „nemá to nějaké vedlejší účinky na, řekněme, tok času? A to nebezpečí pro posádku tkví v čem?"

Alorie se málem zastavilo srdce, jakmile uviděla To. „Démon... To stačilo říct hned, že toto nebude příjemná podívaná." ušklíbla se a hodila na něj tak nenávistný pohled, až Danielovi začal běhat mráz po zádech. Alorie vždy nenáviděla démony, jelikož ji zabili celou rodinu. Daniel se snažil uklidnit situaci jak to jen šlo: „Omluvte jednání mé společnice, nemá s démony dobré zkušenosti."

Annie dále pokračovala ve výkladu: „No, nebezpečí pro posádku spočívá v tom, že poškozuje tok času ,a tak posádka stárne mnohem rychleji. Tady máte pár knih, které se váží k našim zákonům fyziky a chemii, určitě to pro vás bude zajímavé čtení". Daniel vstal a nevěřícně podal ruku toovi: „Předpokládám, že jste naši konverzaci slyšel. Nicméně mé jméno je Daniel Adams" Znovu se usadil vedle Alorie a snažil se jí uklidnit. Věděl až moc dobře, jaké má vztahy s démony.

Mezitím Annie přinesla Gregorymu čaj, který chtěl ochutnat a něco k snědku. Věděla, že potom bude mít extrémní hlad. Pierre se odtrhl od pohledu toa a začal hovořit s králíčkem: „Lu lapin, to bude v pořádku, nikdo ti neublíží." 

Dvě tváře osuduKde žijí příběhy. Začni objevovat