Zhroucení

3 0 0
                                    

Gregory s vykulenýma očima sledoval, jak mu jehla zajíždí pod kůži. Nebál se jich, sám si dokonce několikrát pod kůži zaváděl nějaké, podle jeho slov, vylepšení. Ale v ten okamžik to bylo děsivé a utěšující slova Annie se k němu sotva dostávali. Začínal panikařit. Už chtěl začít křičet a z plných sil utíkat, ale to už začalo sérum působit. Celým tělem mu projel pocit klidu. Byl v dokonalé rovnováze. Byl lehký jako vánek, jako prachové pírko holubice, jako atom vodíku, jako...

Ukázalo se, že tak lehký ve skutečnosti vůbec nebyl, a tak se nemilosrdná gravitace postarala o to, že se zhroutil k zemi. Čaj z mariuhany zřejmě nebyl tak dobrý nápad.

To a Brelian se stále na sebe dívali, jakoby spolu komunikovali bez použití hlasu. A ani jeden z nich toto spojení evidentně nechtěl přerušit.

A tak tam všichni stáli zaměstnaní sebou navzájem uprostřed velkého nebezpečí

Pierre kdyby byl žárovka tak by zářil jako celé město, když uslyšel, že by ho to mohl někdo naučit. Začal s klidem mluvit k Malveitovi „S energií by problém nebyl ani s nebezpečím jsem imunní vůči skoro každému známému i neznámému jedu a vším s tím spojené proto mám šedé vlasy a oči teda skoro všechno" s klidem podal Malveitovy svém zápisky pokusů sám na sobě tato kniha měla několik set stránek „S vším co je v té knize jsem se setkal a vyzkoušel na sobě, takže tohle mi nemůže ublížit, kdyby přišlo na učení od vás" Pierre s klidem sledoval Malveitovy oči a jeho ústa a doufal že uslyší krásná slova které by pohladila jeho zvídavou duši.

Annie okamžitě zaklekla ke Gregorymu a poslechla si jeho srdce to, co uslyšela, jí málem uvedlo do stavu bezvědomí. Gregory nedýchal. Okamžitě započala s KPR (kardiopulmonální resuscitace) nemohla si připustit, co přivodila Gregorymu. Z jejich očí se pomalu začaly linout slzy smutku a dopadali na Gregoryho oděv. Jakmile skončila s 30 stlačeními hrudníku tak mu zaklonila hlavu a vdechla mu do úst vzduch. Při vdechování měla ruku na místě, kde tušila, že by měl mít srdce, v tu ránu začalo být. Annie s klidem v duši přešla od kardiopulmonální resuscitace k vášnivému polibku. Nemohla se, od Gregoryho odtrhnou, ještě s myšlenkou, že tohle je člověk, kterého kdy považovala, že by k němu mohla cítit něco jiného než osoba k osobě zhola neznámé. 

Dvě tváře osuduKde žijí příběhy. Začni objevovat