Yalnız kaldığında her zaman yaptığı şeyi uçurtması nı alır ve ismini kendi verdiği Bir Damla AŞK dağına gider orada zaman geçirirdi.
Hayatı boyunca hiç sevgilisi olmamıştı bu durumdan şikayetçi gibide değildi.
Barış orta boylu yeşil gözlü esmer yakışıklı bir çocuktu ama onun boşuna harcayacak zamanı yoktu gerçi bu onun görüşüydü.Ebru Barışı hayranlıkla izliyor ve yüzünde ona her baktığında aynı gülümseme oluyordu.
Ebru Barışın liseden arkadaşıydı.
Üniversiteye gidememiş ti en büyük hayali pilot olmaktı ama ailesinden dolayı ve maddi durumlardan ötürü gidememişti.
Barış aileden zengin bir çocuktu ama mutsuzdu mutsuzluğunu her hissettiğinde uçurtması ile zaman geçirmek en çok sevdiği şeydi.
Bu Bir Damla AŞK dağında herkes her acısını unuturdu çünkü mavi gökyüzü ve yeşilin en ahenkli yeriydi.
Ebru barışın yanına doğru ilerledi.
"Gidelim mi? artık.
"Ama ben buradan gitmek istemiyorum.
"Biliyorum ama gitmemiz lazım sonra tekrar geliriz.
"Tamam seni evine bırakayım ben.
Barış en büyük tutkusu olan uçurtması nı hiç bırakmak istemiyordu.
Zengin olmasına rağmen basit şeylerle mutlu olmayı bilen kendinden emin bir gençtiSiyah BMW arabasına doğru ilerlediler.
"Ebru sana çok teşekkür ederim beni hiç yalnız bırakmadın bu hayatta en çok sevdiğim insanlardan birisin ve iyi kide benim dostumsun
"Sende benim için çok değerlisin sende benim bu hayatta sevdiğim insanlardan birisin ve hep öyle kalacaksın
Dertlerini birbirlerine anlatan ve birbirlerini en iyi şekilde tanıyan iki iyi dosttu barış ve ebru
Evin önüne geldiklerinde Ebru barışa sarıldı vedalaşırken.
"Benim yarın öğleye kadar bir işim var bitince ararım seni olur mu?
"Ne işin varmış bakalım anlat benden habersiz erkek arkadaş mı yaptın kendine
"Yaaaa barış anlatacak birşey değil sürpriz hem senden habersiz öyle birşey yapmam.
"Biliyorum Ebrucum benim fikrimi her zaman sorarsın.
"Görüşürüz.
Barış arabasıyla biraz turladiktan sonra evinin yolunu tuttu.
Yolda bir dükkanın önünde resimleri seyreden bir kız dikkatini çekti.Sarı saçları ve üstündeki mavi elbisesiyle adeta Barış'ı büyülemişti.
Barış kafasını iki yana sallayarak"Kendine gel barış aşk yok aşık olmak hiç yok sen onun varlığına bile inanmıyorsun bas git evine.
Ne kadar da inkar etse de gidemedi ve karar verdi inip tanışmak isteyecekti.
Arabasından indi ve sarı saçlı mavi elbiseli kıza doğru yürümeye başladı
"Merhaba resimleri seviyorsun galiba
"Merhaba evet çok seviyorum.
"Benim adım Barış
Diyerek elini uzattı."Benim adımda Merve memnun oldum.
"Bende
"Nerelisin seni burda ilk kez görüyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Damla AŞK
RomanceBarış yatağında bir sağa bir sola dönüyordu. -"Ne oldu Barış beni unutamadınmı"?diye sordu Merve -"Ne alakası var Merve " diyerek cevap verdi Barış -"Neden beni rüyanda görüyorsun o zaman"?dedi Merve Barış bir anda gözlerini açtı ve yatağından ka...