25.Bölüm

42 2 0
                                    

5 yıl önce

Fırat ve Haluk beyin hikayesi

Yıl 15.09.2013

Fırat gözlerini zorda olsa açmayı başarmıştı.
Göz kapaklarıyla kavga edercesine ve gözlerini alan güneş ışığına inat olduğu yerde yüz üstü dönerek tekrar uyumaya çalışırken birden telefonun sesi ile hemen yatağından kalktı.
Uyku sersemliği ile telefonunu bulmaya çalışıyor sanki bir ayağı yokmuş gibi tek ayağı üzerinde oda da semazen gibi dönüyordu.
Biraz daha çaldığında telefonun sesi kesildi aklından önemli birşey değildir.
Diye geçirip kendini yatağa bıraktı.
Uzun zamandır iş arıyordu ama nereye gittiyse ne yaptıysa bir türlü iş bulamadı.
Yatakta bir sağa bir sola dönüyor uykusu açıldığı için uyuyamıyordu.
Derin bir nefes alıp istemeye istemeye yataktan çıktı.
Aklını kurcalayan tek şey iş bulamıyor olmasıydı.
Yılmadan 3 yıldır yaptığı işi yani hazırlanıp tekrar iş aramak için evden çıkarken aklına telefonun çaldığı gelince telefonunu eline alıp baktığında yabancı bir numara görünce "Allah Allah " diyerek numarayı geri aradı.

-"Efendim diyerek"yumuşak sesli bir bayan telefonu açtı.
-"Beni aramışsınız."dedi Fırat

-"Fırat bey ile mi görüşüyorum"diyerek sordu yumuşak sesli bayan.

-"Evet buyrun siz kimsiniz?diye sordu Fırat

-"Fırat bey ben Haluk holding den arıyorum ismim Esma iş başvurusu yapmışsınız onun için aradım."

-"Kabul edildim mi?"diye heyecanlı bir sesle sordu Fırat

-"Evet Fırat bey bu gün içinde gelip şartları konuşabilirsiniz."dedi Esma ve telefonu kapattı.

Fırat çok mutlu olmuştu. 3 yıldır iş arıyordu ve fırsat ayağına gelmişti.
Hiç vakit kaybetmeden eve geri girdi üzerine lacivert takip elbisesini giydi.
Esmer ince yüzlü kirli sakallı ve çekici bir gençti.
Üniversiteyi Marmara da okumuş bölümünü 2.likle bitirmişti.
Buna rağmen 3 yıldır iş bulamamıştı.

Evden çıkarken aradığı taksiyi beklemeye başladı.

Haluk bey odasından çıktı ve sekreteri Esma hanımın yanına gelerek. -"Esma hanım aradınız mı bu gün için de gelmesi gerekiyor."diye sordu

-"Evet Haluk bey biraz önce konuştuk geleceğini söyledi"dedi Esma

-"Tamam gelir gelmez odama yönlendirin."diyerek odasına geçti Haluk bey

Fırat'ın kalbi hızlı hızlı atıyordu çok heyecanlıydı heyecanını çok belli eden bir yapısı vardı.
Derin derin nefes alıyor ve kendini motive edercesine.
"Bu iş sen de sen yaparsın"diyordu.

Taksici Fırat'ın geleceği adreste durdu.
Fırat aşağıya indi holdinge girdiğinde heyecanı daha da arttı.
Ne yapacağını ne konuşacağını biliyordu ama 3 yıldır ilk kez iş görüşmesine çağrıldı.
Merdivenlerden yavaş adımlarla çıkıyordu.
Sekreter Esma Fırat'ın geldiğini görünce ayağa kalktı ve büyük bir kibarlıkla.
Elini uzatıp.

-"Merhaba Fırat bey ben Esma.dedi

Fırat Esma'nın elini sıkarak güzel bir tebessümde bulundu.

-"Haluk bey odasında sizi bekliyor."diyerek odaya kadar eşlik etti Esma

Fırat derin bir nefes aldı ve kapıyı vurdu.
Kapının arkasında ki sesin gel demesini beklemeden içeriye girdi.

-"Buyrun hoş geldiniz."dedi Haluk bey çok ciddi bir şekilde.

-"Hoşbulduk efendim."diyerek karşılık verdi Fırat

Bir Damla AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin