HALUK
İşlerimi bitirip şirketten çıktım.
Aklımda ayla ve olanlar vardı.
Bir anda direksiyonu kırdım ve ferda'nın yanına gitmeye karar verdim.Bütün olanlar için özür dileyecektim.
Gerçi hiçbir şeyi değiştirmeyecek ama olsun diyerek kararımı verdim.Adresini değiştirmemişti.
Evin önünde arabadan indim bahçeli güzel bir evde oturuyorlardı.
Boşanmadan sonra evi onlara vermiştim.
Cesaretimi toplayıp kapıyı çaldım.Ferda kapıyı açar açmaz.
"Senin burda ne işin var?
"Sadece konuşmak için geldim lütfen dinle.
Beni içeriye davet etti.Koltuğa oturur oturmaz.
Söze başladım"Ben yapmamam gereken birşey yaptım ne deseniz haklısınız.
Cesaret edemedim.
Ama şuan herşeyi çok iyi anlıyorum.
Paranın herşey olmadığını çaresizliği satın alamayacağını ve sana çok haksızlık ettiğimi.Beni affet mecbur değilsin ama sen yinede affet çünkü Senin bana hakkın çoktan gecti.
Ferda sadece beni dinliyordu bu cümleleri söylerken gözümden yaşlar akıyordu derin bir nefes alıp devam ettim.
"Ayla ile fazla ilgilenmedim hep yarım yaşadı.
Baba hasreti çekti ama dediğim gibi para beni kör etti ferda beni affedin.Sözlerimi bitirdim.
Ferda yanımdaki koltuğa doğru geldi.
"Ben seni daha önce hiç böyle görmedim.
Ne oldu neden 5 sene sonra geldin.
Benimle evliyken başka bir kimlikle biri ile evleniyorsun 20 yaşında bir oğlun olduğunu ben daha 1 ay önce öğreniyorum ve beni en çok üzen kanser hastasıyken beni bırakıp gidiyorsun."Ne dersen haklısın ben adi insanın tekiyim ferda ben de hastayım 7 aylık ömrüm var
"Ne sen ciddi misin?
Çok üzüldüm peki çaresi yok mu?"Tek çaresi ölümü beklemek
Beni affet sen affetmiyorsan bile Ayla affetsin en azından kızıma bir kere sarılıp öyle öleyim."Ben seni affettim merak etme Ayla ile de konuştum.
Oda senin ziyaretine gelecek en yakında."Ben ne diyeceğimi bilemiyorum.
"Sen herşeyin farkına varmışsın ama çok geç olmuş.
Daha fazla duramadım ayağa kalktım zorlukla kapıya doğru ilerlemeye çalıştım.
Aracıma bindiğimde ağlamaktan başka birşey yapamıyordum.Hemen olaylar bu raddeye gelmişken melek ile de konuşup herşeyi anlatacaktım.
Arabayı çalıştırdım ve evimin yolunu tuttum.Kapıdan içeri girerken derin bir nefes aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Damla AŞK
RomanceBarış yatağında bir sağa bir sola dönüyordu. -"Ne oldu Barış beni unutamadınmı"?diye sordu Merve -"Ne alakası var Merve " diyerek cevap verdi Barış -"Neden beni rüyanda görüyorsun o zaman"?dedi Merve Barış bir anda gözlerini açtı ve yatağından ka...