Zafer bey evinden ayrıldı.
Arabasıyla yaptırmakta olduğu yurdun önüne geldi herşey çok güzel ilerliyordu.Ustalara konuşmadan tekrar anasına bindi ve Galata Lisesi'nin yolunu tuttu.
Barış ayağa kalktı ve Merve'nin verecek olduğu cevabı beklemeye başladı.
"Hadi gidelim baya geç oldu.
"Daha cevap bile vermedin neler oluyor.
Merve hiçbir şey söylemeden yürümeye başladı.
Barış onu yalnız bırakmak istemiyordu ve peşinden oda dışarıya çıktı arabaya kadar hiç konuşmadılar.Barış arabaya bindi Merve sanki dilini yutmuş gibiydi ağzını bıçak açmıyordu.
Sessizliği bozan Barış oldu."Merve bak ne zamandır bir birbirimizi tanıyoruz herşeyimi biliyorsun ve seni sevdiğimi de söyledim lütfen bana birşey söyle
"Barış ben sana olumsuz birşey söylemedim ama artık çocuk değiliz sen ciddi misin?
"Elbette ciddiyim sen ilk ve son kalacaksın
Haluk bey şirketten çıktı arabasına bindi.
Artık herşey onlar için yolundaydı çünkü Haluk bey herşeyi öğrendi ölmeyecekti.
Artık paranın herşey olmadığını biliyordu.
Şirkette çalışan işçilere zam yapmıştı.Çok keyifli görünüyordu.
Bir çiçekçinin önünde durdu eşi melek hanımın ev sevdiği çiçek olan Gül ve Papatyalar dan satın alıp tekrar arabasına bindi.Ferda hanım Haluk beye dersini vermişti artık tek yapacağı iş Ayla'yıda alıp gitmekti.
Ama Ayla bunu kabul etmezdi çünkü seneler sonra kardeşini ve babasını bulmuştu artık onları terk edemezdi.Barış Merve'nin evinin önünde durdu
Merve arabadan inmeden barışa sarıldı ve yanağına bir öpücük kondurdu.
"Bunu evet olarak kabul ediyorum.
"İlk sorduğunda evet di zaten şaşkın
Diyip arabadan indi.
Barışın ağzı kulaklarındaydı hemen bu güzel haberi vermek için Ebru'yu aradı.
-Efendim Barış
-Ebru kabul etti sevgilim olmayı kabul etti
-Sakin ol barış ne oldu tane tane anlat
-Ben bu gün Merve'ye açıldımEbru kötü olmuştu ama belli etmemesi gerekiyordu
-yaa öyle mi çok sevindim.
Diyerek telefonu kapattı
Barış "Ebru,EbruHay Allah galiba şarjı.
Barış ta telefonu kapattı.Ebru'nun Ağzından
Sevgili günlük bu gün sevdiğim adamın başkasının sevgilisi olduğu gün şuan ben bu satırları yazarken içim acıyor.
Biliyorum bende suçluyum bu acıyı çekmeyi ben istedim.
Merve'ye Barışı ben anlattım aralarını ben yaptım.
Beni sevmediği biliyordum çünkü her defasında bana kardeşim deyişi her etimin dilim dilim kesiliyormus gibi olduğunu hissediyorum.Artık onu unutmaktan başka çarem yok.
Bu gün 04.09.2018 bu tarihi hiç unutmayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Damla AŞK
RomanceBarış yatağında bir sağa bir sola dönüyordu. -"Ne oldu Barış beni unutamadınmı"?diye sordu Merve -"Ne alakası var Merve " diyerek cevap verdi Barış -"Neden beni rüyanda görüyorsun o zaman"?dedi Merve Barış bir anda gözlerini açtı ve yatağından ka...