Haluk bey barışın bu hareketine çok şaşırmıştı.
Birşeyler uydurup alması gerekiyordu ki bu sırada Haluk beyi kurtaran Merve oldu.Merve hastanenin kapısından çıktı ve Barışa seslendi.
"Barış
Fırsattan istifade Haluk bey bir anda dosyayı barışın elinden çekti aldı ve kendini arabaya attı.Barış babasına bakakaldı.
"Bakıyordum baba
"Baksana bile birşey anlamazsın oğlum şirket işleri falan hem acil işim var.
Barış babasına aldırmadan Merve yi bekledi.
"Barış gerçekten aklımdan çıkmış yoksa böyle birşey yapmam lütfen bana kızma.
"Kızmak hakkım değil sende zaten beni dinlemek zorunda değilsin.
Ben sadece biraz abarttım."Saçmalama ben seni her zaman dinlemek isterim.
"Gerek yok Merve cidden ben dertlerimle seni bunaltmak istemiyorum.
"Aşk olsun barış.
"Bende onu diyorum Merve de olmuyor.
"Nasıl yani.
"Boşver siz eğlenmenize bakın ben şimdi orda olursam sizinde tadınız kaçar görüşürüz.
Barış sözünü bitirir bitirmez mervenin yanından ayrıldı.
Barış bir yerde haklıydı çünkü dertleşmek istediğini söylemişti Merve ye ama Merve de bilerek davet etmedi aklından çıkmıştı bir an aklındanNasıl olsa alırız Ebru ile gönlünü.
Diyerek Ebrunun yanına gitti.
************************************
Melek hanım evinden çıkıp bir taksiye binmişti.
Verdiği adrese bakılırsa kocasının şirketine gidiyordu.
Şüphelendiği birşeyler vardı.
Kaç yıllık kocasını tanıyordu durduk yere böyle susup oturduğundan bir derdinin olduğunu anlamıştı.Haluk bey şirkete yeni gelmişti.
"Mehmet beni soran yada arayan oldu mu?
"Hayır efendim.
"Tamam beni soran yada arayan olursa odamdayım.
"Peki efendim.
Mehmet bey Haluk beyi senelerdir tanıyordu ve canının sıkkın olduğunu düşündü.
Arkasından seslendi."Haluk bey siz iyi misiniz?
"İyiyim Mehmet noldu ki
"Ne bileyim kaç gündür geç geliyorsunuz canınız sıkkın gibi bir derdiniz var.
Haluk bey biraz sustu ve Mehmet beyi izledi.
"Beni iyi tanıyorsun Mehmet ama anlatsam da kimse de dermanı yok seninde canın sıkılmasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Damla AŞK
RomanceBarış yatağında bir sağa bir sola dönüyordu. -"Ne oldu Barış beni unutamadınmı"?diye sordu Merve -"Ne alakası var Merve " diyerek cevap verdi Barış -"Neden beni rüyanda görüyorsun o zaman"?dedi Merve Barış bir anda gözlerini açtı ve yatağından ka...