•Chapter 3•

1.6K 105 102
                                    

נייל פקח את עיניו וראה שהוא שוכב על משהו מוצק הוא סובב את מבטו ,רואה את ליאו ישן
ונייל נזכר בלילה הקודם.

"ליאו...ליאו...קום!ליאו!" נייל ניסה להעיר את אותו ,אך הוא לא קם.
'יש לי רעיון!' נייל חשב ועל פניו עלה חיוך תחמן.
הוא התחיל לנשק את ליאו בפניו ולאט לאט ירד לשפתיו הוא הרגיש את ליאו מגיב אליו ומחזיר לו נשיקה ולאט לאט הוא העמיק את הנשיקה, ליאו הפך את נייל כך שהוא מעליו והתחיל לנשק את צווארו של נייל.

"רגע ליאו עצור" נייל אמר ולליאו הייתה הבעה מבולבלת-עצובה על פניו. נייל שם לב לזה והוא הרגיש שליאו הבין אותו לא נכון.

"אל תהיה עצוב ,אני מאוד רוצה להמשיך אבל אנחנו צריכים ללכת, מחכה לנו יום מפנק במיוחד" נייל אמר "ואולי בסוף היום אתה תקבל פינוק נוסף ממני" נייל אמר קם ומיהר להתלבש.

"אז אם ככה בוא נלך מהר שלא נפספס שום דבר" ליאו אמר והתחיל להתלבש במהירות. נייל התחיל לצחוק "נייל הפסק לצחוק אנחנו צריכים לצאת אני רוצה לקבל את הפינוקים שמגיעים לי" ליאו אמר וצחק ביחד עם נייל. "טוב...טוב אני מפסיק ,זהו בוא נצא!"נייל אמר בריגוש ליאו שם את ידו במותנו של נייל והם יצאו.

~כעבור כמה שעות מפנקות מהנות מאוד~

ליאו נאנח ויצא מתוך נייל הוא נשכב לצידו והסתכל עליו

"אמרתי לך שבסוף היום תקבל פינוק ממני" נייל אמר ונשק לשפתיו של ליאו.

"כמו תמיד נייניי אתה מקיים מה שאתה מבטיח"ליאו אמר , נשק שוב לשפתיו "מוכן לעוד סיבוב נייניי?"ליאו שאל.

"תמיד"נייל ענה. ליאו לא בזבז רגע ומיד על מעל נייל "אתה מוכן?"שאל

"כן..."ענה

***

כבר עברו שלושה ימים מאז שנייל וליאו חזרו מיום הכיף שלהם ולפי איך שנייל נראה ידעתי שכיף בטוח היה שם.

אני והארי נורא התקרבנו בשלושה ימים האחרונים ,למרות מה שקרה.
אני גיליתי עליו הרבה דברים וגם אני סיפרתי לו עליי. הלכנו לטייל ביער ביחד ועשינו פעילויות גיבוש לחניכים. אני וליאם בקושי מדברים ,הפעם האחרונה שדיברנו הייתה לפני שלושה ימים וזה היה בבוקר אחרי שהארי ראה אותנו וזהו. לא יודע אם זה בגלל שאני הייתי עם הארי יותר או שהוא מנסה להתחמק ממני או...שבכלל אני מנסה להתחמק ממנו? זהו די נמאס לי! החלטתי לקום וללכת לדבר עם ליאם.

"לאן אתה הולך לו?"הארי שאל .

"אני חייב לדבר עם ליאם אני עוד מעט אחזור" אמרתי לו בזמן שנעלתי את הנעליים שלי.

This camp Is a mistake | LarryWhere stories live. Discover now