•Chapter 9•

1.5K 89 87
                                    

כן!! עלה עוד פרק וזה בזכות ONEDGAY וגם בגלל שהיום 23/7 זה שמונה שנים לוואן דיי שלנו!! אז לכבוד זה עלה פרק

מקווה שתהנו

_______________________________________

הארי קם כל כך עייף באותו בוקר אחרי הלילה הארוך שהוא ולואי בילו ביחד.
הוא הוריד את ראשו למטה והסתכל על לואי שישן על חזהו.

"אתה בוהה בי"לואי אמר פתאום, התרומם לישיבה והסתכל על הארי

" אז מה, מותר לי"הארי אמר, קם לישיבה גם הוא, כך שישב מול לואי הוא לא יכל לעצור את עצמו וצבט את לחיו של האחר.

"איך אתה?" הארי שאל בדאגה, הוא חשש מתגובתו של לואי לגבי אתמול, הוא חשש שפתאום לואי יתחרט.

"היה מדהים האזי! היית כל כך עדין ומתחשב" לואי אמר וחיבק את הארי. הארי ניתק את החיבוק וקם ממקומו.

"לאן אתה הולך?"לואי שאל בהתאכזבות.

" אני הולך לליאו, הוא אמר שמנהל המחנה אירגן לנו פעילות לפני שאנחנו חוזרים למחנה, אני אבדוק באיזה שעה צריך להיות מאורגנים ומה צריך להביא איתנו" הארי אמר והתלבש תוך כדי.

לואי קם במהירות כדי להתלבש גם, אך כאב הפילח את ישבנו גרם לו ליפול על שק השינה, להאנח בכאב ולהארי לרוץ אליו בבהלה.

"אתה בסדר לו?" הארי שאל מודאג. הוא השכיב את לואי בחזרה על שק השינה וליטף את שיערו.

"כן אני בסדר, פשוט הרבה זמן לא עשיתי את זה ושכחתי כמה זה כואב אחך כך" לואי אמר, הארי הנהן ונשק את מצחו של לואי.

"אני מצטער" הארי אמר.

"אין לך על מה להצטער האז, אתה היית מושלם אתמול, הכי טוב בעולם" לואי אמר והארי נישק את לואי נשיקה עמוקה ורעבה הוא ניתק את הנשיקה והתקרב לצווארו של לואי. הוא ראה את סימניו שסימן לילה קודם על צווארו וכך הודיע לכולם שלואי הוא שלו ואך ורק שלו.

"הכי טוב אמרת?" הארי אמר-שאל בגאווה.

"כן האזי אתה היית הכי טוב שאי פעם היה לי" לואי אמר במבוכה, הארי נישק את לואי הפעם על אפו ולואי ציחקק ממעשיו.

"אני הולך ואתה נשאר פה, שאני אחזור אני אטפל בך כדי שתרגיש טוב יותר" הארי אמר ולואי הנהן.

הארי התקדם אל מחוץ לאוהל והוא הופתע לגלות את נייל וליאו עומדים מחוץ לאוהל של ג׳ייס ומייקל ומצוטטים להם.

"מה אתם עושים?" הארי בא מאחוריהם בהפתעה ושאל בשקט. נייל וליאו נבהלו אך לא השמיעו שום קול שיסגיר אותם. הם הלכו כמה צעדים מהאוהל של ג'ייס ומייקל, כדי שהם פתאום לא יצאו ייראו אותם.

This camp Is a mistake | LarryWhere stories live. Discover now