כשלואי התעורר הוא מצא את עצמו במקום מוכר, הבקתה שלו ושל הארי. הוא כל כך שמח שהוא לא נמצא בחדר הלבן והקר הזה. הוא לקח את הטלפון שהיה מונח על השידה הנמצאת ליד המיטה וראה שמונח עליו פתק.
אני הלכתי לתדרך את החניכים, אחזור עוד מעט ונדבר, הארי 3>
לואי לא רצה לדבר, הוא רצה שהאדמה תפתח ותבלע אותו. הוא ידע שברגע שהארי ירצה לדבר איתו זה יזכיר לו את מה שהוא מנסה לשכוח, את מה שקרה באותו היום בבית החולים, את מה שהוא שמע שיוצא מפיו של הארי,שליאם בגד בו. הוא לא ידע כמה זמן שקע במחשבות, אך הוא שמע את הדלת נפתחת ונסגרת וצעדים מתקדמים לעברו הוא עצם את עיניו ועשה את עצמו ישן.
"אני יודע שאתה לא ישן לו"הארי אמר והתיישב על מיטתו של לואי. לואי לא ענה לא והמשיך בהצגתו.
"טוב אם אתה ישן אז בטח לא יהיה אכפת לך אם אני אניח את היד שלי כאן"הארי אמר והניח את ידו על יריכו של לואי. הוא קיפץ ממגע ידו של הארי.
"בסדר אני ער מרוצה?" לואי אמר והעיף את ידו של הארי.
"מאוד" הארי אמר וחייך חיוך שחשף את גומותיו החמודות, לואי לא יכל להתאפק למראה גומותיו וחייך אחריו.
"איך אתה מרגיש?"הארי שאל.
"אני מרגיש כמו נערה באמצע מחזור"לואי אמר והארי ציחקק. "עכשיו אחרי שסיימת לבדוק מה איתי, רשמת שאתה רוצה לדבר אז תתחיל לדבר"לואי אמר בקול תוקפני.
"אני יודע שאתה ששמעת את מה שאני אמרתי לליאם במרפאה, אני גם יודע שאתה כועס עליי, אבל תיתן לי להסביר הכל ואל תפסיק אותי באמצע" הארי אמר. לואי הנהן וקם לישיבה לצד הארי.
"אני אתחיל מההתחלה..." הארי סיפר ללואי את כל מה שקרה,כשהארי סיפר ללואי את הסיפור מהצד שלו לואי הבין שהארי ניסה להגיד לו והוא רצה רק את טובתו. בסוף דבריו, לואי חיבק הארי ודמעותיו שלא הפסיקו הכתימו להארי את החולצה.
"אני לא כועס עלייך הארי, אני כועס עליהם"לואי אמר
"אני תמיד אהיה איתך לו, אל תשכח את זה" הארי אמר והידק את חיבוקו ובאותו הרגע מילותיו של הארי סיפקו לו זיק של תקווה.
"אני יודע האז, לא אשכח את זה. עכשיו בוא נדבר על משהו אחר"אמר והתנתק בחוסר רצון מחיבוקו החם של הארי
"מה שתרצה לו. למזלך יש לך חבר מדהים והוא עשה ככה שאתה לא מפספס בכלל תחרויות או פעילויות במחנה בזמן שאתה מחלים ואתה יודע למה? כי החניכים עסוקים בלארגן את מסיבת אמצע המחנה שאני שכנעתי את מנהל המחנה לעשות" הארי אמר ולואי שמח על זה שיש לו חבר כמו הארי.
"תודה האז"לואי אמר
"בשבילך הכל. אני אתן לך לנוח עכשיו" הארי אמר הוא ניסה לקום מהמיטה של לואי, אך לואי משך אותו בחזרה
YOU ARE READING
This camp Is a mistake | Larry
Fanfic[הושלם] כשלואי נכנס דרך שערי מחנה הקיץ "הרקולס" הוא חשב שהוא הולך לבלות קיץ נעים ורגוע עם חברו ליאם וחברו הטוב נייל . מה שהוא לא ידע, שכך לא יהיה . הקיץ הזה יהיה מלא אתגרים והפתעות. במיוחד שהוא יכיר אותו , את הנער עם העיניים הירוקות וגומות החן הקט...