•Chapter 7•

1.5K 86 46
                                    

כבר עבר שבוע מרגע הכרזת מנהל המחנה על זכייתם של לואי וליאו ביום קמפינג.

שבוע בו לואי ניסה להתחמק מניסיונותיו החוזרים של נייל לקבל הסבר על מה שאירע באותו הלילה.

שבוע בו לואי והארי ניהלו מלחמת התחמקות והתעלמות אחד מהשני שאף אחד לא באמת יודע מי התחיל את זה.

שבוע ובו כל רגע שלואי והארי פגשו אחד את השני שניהם לא יכלו להפסיק לחשוב על אותה נשיקה שחלקו ועל כמה הם צמאים לשפתיו של האחר.

~

"אני חולה במחלה מדבקת?" לואי פנה אל הארי בזמן שהם ארזו את דבריהם ליום הקמפינג.

"לא שאני יודע על זה" הארי ענה לשאלה המוזרה והמבלבלת של לואי ולואי כל כך שמח לשמוע את קולו של הארי אחרי שבוע שלא שמע את קולו.

"אז למה כל השבוע הזה התרחקת ממני והתעלמת מקיומי כאילו אני אדביק את כל  הסובבים אותי במחלה חשוכת מרפא?" לואי שאל והארי נאנח וסגר את תיקו המלא.

"למה אתה לא ניסתה?" הארי שאל והרים את טונו לכחצי צעקה.

"אני לא ניסיתי כי חשבתי שאתה מתחרט על הנשיקה ועל מה שקרה אז רציתי לתת לך קצת זמן לחשוב" לואי צעק אליו, עיניו של הארי נפערו בהפתעה, הוא הלך במהירות אל לואי, תפס את מותניו בשתי ידיו ולואי הצטמרר תחתיו מגעו.

"זאת אותה סיבה למה אני התחמקתי ממך, חשבתי שאתה מתחרט על זה במיוחד אחרי שנייל תפס אותנו וגם בגלל כל הסיפור עם ליאם, אני לא רציתי שתחשוב שאני מנצל את זה, אבל רק שתדע שאני לא מתחרט על הנשיקה הזאת ואני מקווה שגם אתה לא" הארי אמר וחיבק את לואי ונשף את שיערו, לואי הושיט את זרועותיו וחיבק את הארי בחזרה.

"אני לא מתחרט על זה, אתה לא תחליף לליאם, אני באמת רוצה אותך ואני לא מבין איך עד עכשיו לא רציתי"לואי הרים את עיניו למעלה והן פגשו את עיניו של הארי.

"אז אני מקווה שגם על זה לא תתחרט" הארי אמר והצמיד את שפתיהם.

לואי והארי התנשקו נשיקה רעבה ותשוקתית, הארי החזיק את עורפו של לואי, בעוד שלואי בילגן את שיערו המתולתל של הארי.
הם התנתקו מחוסר אוויר, התנשמו, עיניהם עדיין סגורות וכעבור כמה שניות בודדות הם הסתערו אחד על השני שוב כמו חיות טרף.

הם התקדמו לכיוון הספה והארי השכיב את לואי עליה, ידיו נכנסו תחת חולצתו של לואי ועלו במעלה בטנו וחזהו וכעבור כמה שניות חולצתו של לואי כבר הייתה זרוקה במקום כלשהו וכך גם חולצתו של הארי.
לואי פלט גניחה רועשת, בזמן שהארי הניח את שפתיו על נקודה מסויימת בצווארו והשתהה שם, הארי ששם לב לזה חזר על פעולתו והוציא מלואי גניחות נוספות...

"היי לואי והארי, נייל אמר לי להיכנס לפניו כדי לדעת מה... לעזאזל קורה פה!!!" ליאו הופיע משום מקום ותפס את הארי ולואי באמצע מעשיהם.

This camp Is a mistake | LarryWhere stories live. Discover now