•Chapter 8•

1.5K 87 79
                                    

כן!! עלה פרק נוסף השבוע. היה לי זמן לכתוב את הפרק והחלטתי לעלות עוד פרק בשבילכם
מקווה שתאהבו

לואי לא ידע עד כמה דבריו פגעו בהארי עד ששמע קולות בכי בוקעים מהאוהל שלו ושל הארי.
הוא פתח את האוהל רואה את הארי שוכב בתוך שק השינה שלו כשכל גופו מכוסה.
הוא התקרב לכיוונו של הארי, פתח את שק השינה והתיישב עליו.

"האז אל תבכה אני לא התכוונתי" לואי אמר וליטף את דמעותיו של הארי.

"אני לא בוכה בגללך, אני בוכה כי נכנס לי משהו לעין" הארי אמר וניסה להזיז את לואי שמעליו, לואי התנגד אליו ויצא מצב שבו מפשעתו של לואי מתחככת במפשעתו של הארי מה שגרם לגניחה קטנה להיפלט מלואי ולהארי להתקשות, לואי שהרגיש אץ הארי מתחתיו קם ממנו במהירות ונשכב לצידו.

"אני מצטער" לואי אמר במבוכה.

"על מה?" הארי שאל בהתחכמות.

"גם על מה שקרה מקודם וגם על הבעיה שיצרתי לך עכשיו"לואי אמר והסתכל לפלג גופו התחתון של הארי.

"ולגבי מה שקרה מקודם אני ממש מצטער אתה לא הבנת אותי נכון, אני לא התכוונתי שאני לא רוצה שנהיה ביחד, אני מאוד רוצה, אבל אני לא ידעתי אם אתה רוצה ומוכן לזה" לואי אמר ואסימונו של הארי נפל.

"לואי כמו שאמרתי לך כבר מקודם, אני חיכיתי לרגע הזה מאז שראיתי אותך. לא הצעתי לך לצאת איתי רשמית כי אני חשבתי שאתה עדיין פגיע ממערכת היחסים הקודמת שלך ויהיה לך קשה להיכנס לחדשה אחרי כל כך מעט זמן" הארי אמר והסתכל אל עיניו הכחולות של לואי.

"זה נכון שמה שליאם עשה פגע בי והפצע עדיין לא הגליד, אבל אין לזה קשר למה שאני מרגיש אלייך ומה אני רוצה שיהיה בינינו" לואי אמר ושם את ידו מסביב לעורפו של הארי והארי הרים את ידו, כרך אותה מסביב למותנו של לואי והצמיד אותו אליו.

"אז יש לי שאלה אלייך, לואי פאקינג טומלינסון, האם תסכים להיות החבר שלי?"הארי שאל.

"ברור דביל, כמה זמן לקח לך" לואי ענה והארי חיבר את שפתיהם הוא התגרה בלואי בכך שנישק והפסיק את הנשיקה ולואי שהתעצבן תפס בעורפו של הארי והצמיד אותו אליו ככה ששפתיהם הוצמדו ולא איפשרו להארי לסגת אחורה.

הארי עלה מעל לואי בלי לנתק את נשיקתם, הוא חקר עם לשונו החלקלקה את כל חלל פיו של לואי. הוא ניתק את נשיקתם, לואי ניסה למחות על זה, אך אז הארי התמיד את שפתיו לעורפו של לואי וממץ את מקודתו הרגישה של לואי כך שלואי לא יכל למחות על זה.

הארי נגע בקצה חולצתו של לואי והסתכל על לואי לאישור שזה בסדר, לואי נתן את אישורו והארי הוריד את חולצתו. הוא נישק שוב את צווארו ולאט לאט ירד לחזהו ולבטנו עד שהגיע לקו מכנסיו של לואי.
הוא נגע עם ידו במפשעתו הלבושה של לואי, לואי לא אמר כלום אז הוא הניח שזה בסדר.
הוא המשיך ללטף את מפשעתו של לואי עד שהרגיש שלואי התקשח.

This camp Is a mistake | LarryWhere stories live. Discover now