•Chapter 10•

1.4K 89 33
                                    

"לואי עזוב את התיקים אני אקח אותם" הארי אמר ואני כמובן לא הקשבתי לו והתכוונתי להרים את התיקים מתא המטען של המכונית, אבל הארי עם כמה שהוא עקשן עקף אותי ולקח את התיקים שלי ושלו ביד אחת ואת ידו השנייה הוא שילב בידיי.

"אני יכול לעזור לך האז, זה כבד" אמרתי והוא הניד את ראשו לשלילה.

"לא כבד לי לואי זה בסדר אנחנו עוד שתי דקות מגיעים לביקתה" אמר ואני הנהנתי עם פרצוף לא מרוצה.

המשכנו ללכת ביחד לכיוון הביקתה שלנו וכשהגענו  למתחם של הביקתה ראיתי את ליאם וזאין עומדים ועצרתי במקום.

"לו מה קרה למה נעצרת?"הארי שאל ואני פשוט בהייתי בזוג העומד במרחק מאיתנו וזכרונות על מה נייל אמר לי בקמפיג ומה הבטחתי שאני אעשה עלו.

"זה עכשיו או לעולם לא" אמרתי לעצמי, הסתכלתי על הארי שפניו היו מבולבלות.

"למה אתה מתכוון לו?"הוא שאל, עדיין לא מבין.

"אני אסביר לך אחר, תיכנס לביקתה אני עוד מעט אבוא"אמרתי, הוא נאנח והנהן.

"אתה תסביר לי כל מה שקרה עכשיו, הכל! " הארי אר ואני הנהנתי הוא נשק לראשי והלך עם דברינו לבקתה.

הלכתי לכיוון הזוג שעמד ודיבר ולא הבחין שאני מתקרב אליהם. נשמתי כמה נשימות עמוקות כדי להירגע. 

"אני מסוגל לזה!" אמרתי במלמול לעצמי והתקרבתי אליהם כך שעמדתי שליאם עם גבו אליי וזאין עם הפנים אליי. זאין הפסיק לדבר כשראה שאני עומד שם, הוא פער את עיניו בהפתעה.

"מה קרה זאין? למה השתתקת?"ליאם שאל, זאין לא אמר מילה רק הצביע לתשובה לשאלתו עליי. ליאם הסתובב לכיוון אליו זאין הצביע וראה אותי, הוא קפץ בהפתעה.

"אני יכול לדבר איתך?"שאלתי בקול קר.

"כן, ברור לואי"ליאם ענה, הוא סובב את ראשו לזאין שהבין את הרמז, השאיר אותנו לבד וחזר לביקתה שלהם.

"לפני שתתחיל להגיד  את מה שאתה רוצה, אני רוצה להגיד לך שאני לא מדבר איתך בגלל שאני רוצה, בכלל לא, אני מדבר איתך אך ורק בגלל שאני ואתה מציבים את נייל קרוע בין שנינו ואני לא רוצה שהוא לא ירגיש בנוח בגלל המתח שיש בינינו" אמרתי והסתכלתי ישירות לעיניו והוא הנהן בהסכמה.

" אז אני אתחיל ואומר שאני מצטער, אני באמת מצטער, אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור הייתי נפרד  ממך כשרק התחיל מה שיש ביני לבין זאין ולא נותן לך לגלות בצורה מגעילה כזאת. אני ממש ממש מצטער "אמר וראיתי בעיניו שהוא מדבר בכנות, אבל עדיין נישארתי עם פרצוף אדיש.

"איך זה התחיל?"שאלתי.

"זה התחיל כשאני ואתה התחלנו להתרחק אחד מהשני, אתה היית עסוק עם הארי ואני הייתי עסוק בדברים אחרים, אני הייתי כל כך מרוחק ממך וזאין היה היחיד בסביבה. אני אהבתי אותך לואי, אבל עכשיו אני מבין שזאת לא הייתה אותה אהבה כמו שיש לי עם זאין, אני אוהב אותו לואי ואני מקווה שתקבל את זה, אני באמת מצטער ואני לא מצפה שתסלח לי או תרצה להיות בסביבה שלי, רק רציתי שתדע שאני באמת מצטער"הוא אמר. 

This camp Is a mistake | LarryWhere stories live. Discover now