•Chapter 12•

1.1K 74 14
                                    

תזכורת:

קבוצת הירוקים - לואי+הארי
קבוצת האדומים- ליאם+זאין
קבוצת הכחולים- סופיה+ג׳מה

_________

התחרות עמדה להתחיל, מנהל המחנה עבר על המשימות והסביר אותן. חייכתי בסיפוק, רוב המשימות שהתבקשנו לעשות עברנו עליהן במהלך הימים האחרונים. אני והארי חילקנו את הקבוצות לפי המשימות, המנהל קטע את דיבורינו והמשיך.

"אז בלי עיכובים מיותרים אנחנו נתחיל בתחרות" מנהל המחנה אמר והזניק את אותנו.

היינו מחולקים לשלוש קבוצות ואני הייתי בקבוצה השנייה. המשימה הראשונה הייתה מהץחרות השנייה, לקבוצה של זאין היה יתרון קל כי הם ניצחו באותה תחרות.
במשימה המקורית היה קערה ובה 100 סוכריות בצבע כתום ואנחנו היינו צריכים למצוא באחת הסוכריות אות, אבל המדינה הזאתי תהיה הרבה יותר קשה, הפעם יהיו 500 סוכריות והם צבעוניות ולא רק זה כל פעם שמוציאים סוכרייה מהקערה והסוכרייה היא לא התשובה, צריך לאכול אותה. הסוכריות היו מורכבות מטעמים מגעילים ולא היית יודע מה היה יוצא לך.

מי שהיה אצלנו במשימה הראשונה היו מייקל וסם. לכל אחד מהם הייתה קערה ובה 500 סוכריות וכל אחד מהם היה צריך למצוא אות אחת ובסך הכל שתי אותיות לבסוף הם ירכיבו את הקוד שיפתח את התיבה והקבוצה הנץמנצחת תניף את הדגל שהוא תזכורת למשימה הראשונה.

סם ומייקל נראו סובלים, אבל לא וויתרו והמשיכו. הפנתי את מבטי אל הקבוצות האחרות כדי לראות איך הם בהשוואה אליינו.
קבוצת הכחולים כבר מצאו אות אחת והם מתקדמים למציאת האות השנייה. קבוצת האדומים כבר עברו את החצי של שתי הקערות, אבל לא מצאו אף אות לבנתיים.
החזרתי את מבטי חזרה אל מייקל וסם וראיתי את מייק מוציא סוכרייה מהקערה ומחייך כשהוא מגלה שעל הסוכרייה מופיעה האות.

התחרות נהפכת לצמודה אף יותר כאשר גם הקבוצה האדומה מוצאת אות ומדביקה את הפער.
למזלנו סם, כעבור כמה שניות אחדות מצא את האות השנייה והביא אותה אל מייקל שרץ אליינו בתחנה השנייה, שמתי לב שגם הקבוצה הכחולה סיימו ומתאו את האות הנוספת ורק הקבוצה האדומה מאחורה, אך אני יודע שבעוד זמן קצר עם ידביקו את הפער.

המשימה השנייה הייתה מתחרות מספר שלוש. זאת הייתה המשימה הכי מצחיקה שהייתה לנו והכל בזכות נייל וליאו שבמקום לעשות את המשימה החליטו לקחת את הבוץ ולהשפריץ אחד על השני,עד שנייל החליק ופגע בעץ.
על מה דיברנו אה... כן! המשימה השנייה. במשימה השנייה היינו אמורים להיכנס לבריכת בוץ ולמצוא אות בצבע הקבוצה שלך, לא משימה קשה במיוחד. במשימה שאני ועוד שתי חברי הקבוצה היינו צריכים לעשות הייתה מבוססת עליה רק שבנוסף היינו צריכים להיכנס לנסורת שדוקרת אותך ולבסוף לעלות על חבל בגובה שני מטרים ולנסות לפתוח עם המפתח את התיבה ולהוציא את שלושת האותיות שבתוכה . מייקל הגיע אליינו והתחלנו את המשימה שלנו. המשימה עצמה הייתה מחולקת לשלוש חלקים שכל חלק חבר קבוצה אחר ביצע.

This camp Is a mistake | LarryWhere stories live. Discover now