➡9.kapitola⬅

2.7K 157 58
                                    

Boobear91:  Harry... já nevím  co na to říct...

Harry

Ten irský skřet si zaslouží popravu. Klidně si oddechuje, ale zítra ho stáhnu z kůže. Schválně jsem Louisovi neříkal své  ani Niallovo jméno , aby mě nenašel. No a pak si sem nakráčí ten pitomec a řekne mu i to prostřední aby se náhodou nespletl.

Mám strach, že už si semnou nebude dál chtít psát. Asi si říkáte proč mě na tom tak záleží.... je to složité. Po pravdě vím přesně kdo to je. Louis William Tomlinson. Jak?  Můj nevlastní otec.... Můj nevlastní otec zavinil autonehodu..... autonehodu manželů Tomlinsonových.

Vím moc dobře co se s nimi stalo a vím jak je na tom Louis. Ne, nejsem stalker, tedy možná tak trochu.

A jak tohle všechno?  Jeden hacker se dostal do Louisova profilu a nahrál tam tu reklamu. Nebyla to první akce, co jsme na něj chystali, však první na kterou se chytil.

Nemůže se to podělat!  Ne teď!

Vzal jsem telefon a zavolal svému hackerovi.

„Zayne?  Máme problém. "

Louis

Odpověď přišla docela rychle.

Fuckyourass:  Nic říkat nemusíš, jen prosím nezahazuj to, co se mezi námi stalo

Boobear91:  To se řekne lehce. Za ten krátký čas jsem se dozvěděl až moc šokujících informací..... 

Fuckyourass:  Chápu, že se cítíš zrazený...

Boobear91:  Nech mě to rozdýchat, až budu připraven napíšu ti sám

Fuckyourass:  Máš tolik času jak jen potřebuješ

Na to už jsem nic neodepsal a Harry díky bohu také ne.  V hlavě mám takový zmatek, že by ho ani Popelka neroztřídila.

Konečně jsem se cítil aspoň trochu šťastný a najednou taková kudla do zad.

Napsal, že mě miluje. Co k němu vlastně cítím já?  Nikdy jsem nad ním nepřemýšlel jinak, než nad kamarádem. Vždyť je to pořád puberťák!  Chodit s dítětem by bylo přece divné!  S hrát si ještě na takovou pohádku, že on je ten nahoře?  Vím, že si o mně lidé myslí kdovíco, ale tohle by bylo ještě tučné podtržení.

Ale napsal to tak hezky.... Žádné takové Tomlinsone!  Přece nejsi gay! ...... Nebo snad jo?

Další téma, kterým se není úplně nejlepší zaobírat...

Tok myšlenek se ještě zvýšil, tak jsem se rozhodl si skočit do sprchy a potom rovnou do postele se aspoň podívat na nějaký film. 

Po asi třech filmech jsem uznal, že už bych mohl začít něco dělat, a proto jsem se rozhodl jít do nákupního centra aspoň si kupit nějaké tenisky. (Moje řeč 😂)

Oblékl jsem jsi čisté oblečení a rozešel se k autu.

Cesta do nákupního centra trvala půl hodiny, proto jsem si k tomu pustil rádio kde zrovna hrálo Familiar od Liama Payne.

Je to jeden z mála zpěváků, který umí kvalitně zpívat. A taky si nic ndebudeme nalhávat, není zrovna nejhnusnější.

Cesta mi utekla jako voda a já stál před nákupním centrem. Rovnou jsem si to namířil do Olympie. První zastávka byla ve sportu a další v Mangu.  Byl jsem v tak nákupním živlu, že jsem se zašel mrknout i do Sephory.

Myslel jsem si, že dnešek bude po dlouhé době aspoň trochu v pohodě..... to bych, ale v KfCéčku nemohl zahlédnout kudrnatou hlavu a dvě zelenavé, ohnivé oči, co mě bedlivě pozororvaly.

„A sakra. "

Zanadával jsem si pod vousy a když se naše pohledy střetly, rychle zaplul do nejbližšího obchodu- hračkárny, kde jsem se snažil schovat za nejzadnější regál.

Při mém slavném útěku jsem periferním viděním zaznamenal, že se osoba zvedala a rychle vycházela z obchodu.

Nemůžu se s ním vidět!  Ne dnes! 
Bůh mi chce asi naznačit, že bych měl zhubnout ten sloní zadek a k mastnému jídlu se ani nepřibližovat. Stačilo to naznačit malými kalhotami, ne velkým kudrnáčem! 

🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦

Ahoj, ahoj, ahoj➡😚! 

Jsem zpět!  Ne, neumřela jsem!  😅💔 Dlouho tu nebyla kapitola, protože.... Však mě znáte. 😅👑 Ale jsem zpět i s novou můzou a těšte se na další kapitoly😂 Mimochodem co na ní říkáte?  ❤ Rozhodně mi napište názor, budu na to čekat🌹😄💐🍦 Jo,  co říkáte na Liliho novou pecku?  Já ji miluju 😂❤💞

Tak zatím páčko ❤💛💚💙💜

#Larryisfuckingreal 👬⚠💘

Kleopatrakuku

Small Dominant (LarryTexting)Kde žijí příběhy. Začni objevovat