➡15.kapitola⬅

2.1K 142 17
                                    

Lou

Harry se zastavil na kraji velkého jezera a začal se vysvlékat.

Jen jsem mlčky stál a bedlivě sledoval každý záhyb, či sval jeho těla.

„Pojď se vykoupat. "

Ušrnul se na mě, svelknul si kalhoty a jen v boxerkách  skočil šipku do vody.

Po chvíli vyplaval na hladinu.

„Notak pojď. "

„Bude to studený. "

Zaškemral jsem a obouma rukama objal své drobné tělo.

„Není, voda je teploučká. "

Jemně ji na mě šplouchl. Ale já se pořád k ničemu neměl.

„Mám si pro tebe dojít?  "

Lišácky se usmál a rozběhl se za mnou, než jsem stačil reagovat, tak mě držel v náruči.

„Pusť!  Studíš!"

Schválně se na mě ještě namáčkl a dál se přibližoval k vodě.

„Prosím."

Nepřestával jsem se bránit.

Harry už stál po kolena ve vodě a já se na něj přitiskl jako klíště a hlavu si opřel o jeho rameno.

Zapištěl jsem, když se semnou  celý až po krk potopil. Studená voda mi vnikala až do morku kostí.

Chtěl jsem hned běžet na břeh, ale dvě silné ruce na mých bocích mě zastavily.

„Když už jsi se osvěžil přece hned nepůjdeš ven. "

Ušklíbl jsem se a šplíchl na něj vodu. Hned mi to vrátil a tak začala velká vodní bitva.

Skočil jsem mu na záda a on si mě přetočil čelem.

Naše tváře si byly tak blízko. Jeho nádherné zelené oči skenovaly celý můj obličej. Já jsem se mu však díval pouze do očí. Je možné aby měl někdo tak nádherné oči?  Má snad barevné čočky?  Takhle nádherná zelená přece neexistuje.

Harry se ke mě naklonil a spojil naše rty. Polibek to byl něžný a neuspěchaný. Plný citů, možná i ždibky lásky?  Kdo ví....

Tělem mi začaly proudit vibrace a já nedokázal uhodnout jestli z té slasti a nebo zimou.

Po chvíli jsme se od sebe s jemným mlasknutím odtáhly a Harry se se mnou rozešel směrem ke břehu.

„Jestli kvůli tobě budu nemocný, tak mě budeš celý týden nosit teplé čaje a rohlíky. "

Pohrozil jsem mu se zakrytým smíchem.

„I kdyby to byl rok, tak bych šel dobrovolně a rád. "

Dal mi děckou pusu a položil mě na břeh.

„Já mám, ale všechno mokré. "

Ukázal jsem na fakt a na mé oblečení ze kterého ještě kapala voda.

„Vem si moje triko. "

Hodil po mě zmiňovaný kus oblečení v kaki barvě.

„Díky."

Šeptnul jsem a běžel se převléct za nedaleký strop. Harry se mi potichu smál, ale vážně se tady před ním nehodlám ukazovat.

Rychle jsem se začal převlékat a házet mokré oblečení na špinavou zem.

„Už ti to zase moc dlouho trvá. "

Nadskočil jsem leknutím a pohled stočil na Harryho, který si ze založenýma rukama stál opřený o strom.

„Hej."

Vykřikl jsem a rychle si natáhl tričko, které mi bylo až někam do půlky stehen.

„Pořád mi tohle nedělej. "

Prošel jsem kolem něj s červenými tvářemi si lehnout na deku.

Pod hlavu jsem si dal malý polštářek a zavřel oči.

„Ale já rád. "

Hned se vedle mě objevil na dece.
Jen jsem se zasmál a zakroutil hlavou.

Začali jsme si povídat o dětství škole a tak.

„A ty chodíš do deváté nebo na střední. "

Upřel jsem na něj svůj zvědavý pohled.

„Osmiletej gympl, takže asi tak. "

Šikovně obešel mojí otázku.

„To znamená devítka?"

Šibalsky jsem se ušklíbl.

„Jop"

Nervózně se pomrvil.

„A ty chodíš do školy s Niallem nebo s kým sedíš? "

„Ne, Nialle je z Irska, ale příští rok se sem přestěhuje. A sedím s jednou strašnou krávou. "

Udělal rádoby kyselý výraz.

„S jakou? "

Opravdu mě zajímá proč si myslí, že je ta holka (pravděpodobně)  kráva.

„Jmenuje se Eleanor. Šla do školy z nějakých neznámých důvodů o dva roky později, takže už jí je sedmnáct. "

„A kvůli tomu je špatná? "

Pořád jsem nechápal, ale úsměv mě ze rtů nezmizel.

„Spala s každým, pořád mě votravuje, všechny pomlouvá a tak.... Fakt ti nepřeju se s ní vidět."

„Jakože spala úplně se všemi? "

„Neboj, semnou ne. Ikdyž to na mě několikrát zkoušela a vlastně pořád zkouší. "

Zasmál se a zatřepal hlavou.

Myslím, že mě ze srdce spadl asi dvou tunový kámen.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Ahoj.

Omlouvám se, že je dneska tato kapitola takovej shit.... Ale dneska není úplně nejlepší den, takže tak. 😳 Jinak jak se máte vy?  Co škola?  Pořád votravujou s písemkama?  😂💕
Jinak asi všichni víme o co jde v tom obrázku nahoře 😂👑❤

#Larryisfuckingreal👬👑❤

Kleopatrakuku

Small Dominant (LarryTexting)Kde žijí příběhy. Začni objevovat