➡8.kapitola⬅

2.7K 172 28
                                    

(Pusťte písničku) 

A já mu věřil.. Věřil jsem, že mám opravdového kamaráda  který se jen nepřetvařuje.... Opět a znova jsem se sprostě zmýlil....

Boobear91: Jsi to ty?

Boobear91: Jsi to ty?

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Fuckyouras:  Lou....

Boobear91:  Ptám se ještě jednou, jsi to ty?!

Fuckyourass:  Jo...

Boobear91:  Proč?  Já věděl proč ti nevěřit...

Fuckyourass:  Lou... Nech si to vysvětlit...

Boobear91:  Co mi chceš vysvětlit?  Že jsi lhář?  Že jsi mě celou tu dobu tahal za nos?

Fuckyourass:  Tak to přece není!  Uklidni se a nech mě ti to vysvětlit

Boobear91: Stačilo říct co po mě chceš a já bych to udělal, nemusel jsi hrát tuhle sprostou hru!

Fuckyourass:  Ale já nic nehrál!  Byl a jsem to pořád já!

Boobear91: V čem všem si mi ještě lhal?

Fuckyourass: Jen ve věku o práci.....

Boobear91:  Už asi nemá cenu si dál psát....

Fuckyourass:  Lou, prosím ne. Já ti to vysvětlím!

Boobear91: Máš pět minut

Harry evidentně psal nějakou slohovku protože mu to trvalo dost dlouho. Vztek ze mě trochu vyprchal, bohužel ho nahradil smutek.

Fuckyourass:  Kdo by si psal s čtrnáctiletým klukem, který je až moc dominantní?  Nebral by jsi mě vážně a pravděpodobně by jsi ani neodepisoval. Tohle není žádná sranda ani tak něco. Ty jsi mě zaujal a já tě mám vážně hrozně rád.... Lou já tě miluju!  Proto si s tebou píšu, proto jsem ti neřekl můj pravý věk. Kdyby tak bylo, tak bych ani neměl šanci tě poznat. Strašně se ti omlouvám, možná jsem ti vůbec neměl psát s aspoň by jsi neměl na krku puberťáka, pochopím když jsi mě blokneš, ale nikdy se tě nevzdám! Nikdy se nezastavím!

Tohle nemůže být pravda... Text jsem si s roztřeseným dechem četl pořád do kola.

Boobear91:  Harry... Já nevím co na to říct ...

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Hello, hello, hello 😂💕

Tak co říkáte na kapitolu?  Je trošku kratší, ale nebojte 😂dnes bude ještě nejmíň jedna 😘 Děkuju moc za krásné komentáře co mi píšete 💕 jste nejlepší čtenáři co jsem mohla mít ❤

Tak zatím páčko ❤💛💚💙💜

#Larryisfuckingreal 👑👬

Kleopatrakuku

Small Dominant (LarryTexting)Kde žijí příběhy. Začni objevovat