„Jdeme."
Zavelel Harry a zvedl se od stolu.
„Teď? Dneska? "
„No jasně, ještě by jsi si to rozmyslel. "
Mrkl na mě a šel ke dveřím, kde si začal oblíkat boty a bundu.
„Jdeš? "
Jen jsem zkameněle seděl na židli.
„Dobře."
Přišel ke mě a vzal mě na ruce. Já hned vypískl. Harry i semnou na rukách mířil do ložnice.
„Jsem těžký. "
Zamumlal jsem do jeho ramene.
„Právě naopak, musíme s tou vahou něco udělat. "
Prohodil a položil mě na postel. Přešel ke skříňi a podal mi nějaké oblečení. Byly to červené kalhoty a pruhované triko. Naše oblečení bylo rozdílné. On měl úplé černé skinny s dírama na kolenách a kaki tričko. Má opravdu dobrý vkus. To se musí nechat.
„Ať ti to dlouho netrvá. "
Mrknul na mě a vyšel z pokoje.
„Ummm."
Moc se mi do toho nechce. Pomalu jsem se začal oblíkat.
Zbývalo už jenom tričko a já jsem se pomalu otočil ke dveřím..... Asi jsem dostal infarkt.
„Harry! "
Vyjeknul jsem a rychle si natáhl tričko.
Na jeho rtech pohrával úšklebek.
„Trvá ti to moc dlouho. "
Uškrnul se.
Celý červený jsem pokračoval do chodby spolu s Harrym v závěsu.
„Půjdem teda do parku? "Přerušil Harry ticho.
„Ummm klidně. "
Odpověděl jsem pořád s červenými tvářemi.
„Ježiš vždyť jsem skoro nic neviděl. "
Zasmál se a já na něj poslal vražedný výraz.
Zasmál se a znova mě popohnal. Ugh, asi ho něčím brzo majznu po hlavě.
Konečně už jsme šli po schodech dolů. Opět jsem začínal být nadměrně nervózní.
----------------------------------------------------
„Tak jsme tady. "
Řekl Harry, když jsme konečně dorazili na místo. Cesta byla docela v pohodě. Bavili jsme se o takových těch normálních věcech, jako oblíbená barva, zvíře atd. Takový ty základní info, nic zajímavého.
Podíval jsem se na krásné velké jezero . Jakto, že jsem tady nikdy nebyl?
Rukama jsem si přikryl ústa a do očí se mi nahrnuli slzy.
Blízko jezera byla na zemi rozdělená deka se svíčkami, šampaňským a jídlem.
Harry mě chytil za ruku a rozešel se k dece, na kterou si následně sednul a já naproti němu.
„T-to všechno pro mě? "
Po tvářích mě stékaly slzy. Ne smutku, ale štěstí.
„Je to jen maličkost. "
Roztomile se usmál a rozdělal šampaňské.
Zavrtěl jsem nad ním hlavou a pomalu si utíral slzy, bohužel další pořád přibývaly, tak to bylo skoro zbytečné.
„Proč pláčeš? Děje se něco? "
„N-ne, jen pro mě někdo, tak krásnýho neudělal. "
Harry už po okraj plně skleničky položil na tác a vtáhl si mě do obětí.
„Ty si zasloužíš něco tisíckrát lepšího, ale nic jiného jsem tak narychlo nezajistil. "
Hladil mě ve vlasech a já div nezačal vrnět.
„Děkuju."
„Pro tebe vše. "
Ještě víc jsem se k němu přitulil a ruce spojil za jeho krkem.
Po chvíli se Harry trochu odtáhnul a podal mi sklenku šampaňského.
„Ale ty přece nemůžeš pít. "
Zamračil jsem se na něj.
„To je výjimečná situace. "
Mrknul na mě a přesunul jahody se šlehačkou.
Vzal jednu, namočil do šlehačky a dal mi jí do pusy. Udělal jsem to samé, ale šlehačku jsem mu otřel o nos. Harry si nabral také, ale já jsem začal utíkat pryč. On mi byl hned v patách.
Tak jsme běhali kolem jezera a jako malé děti hráli na honěnou.
🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌
Ahoj 💕
Tak co říkáte na kapitolu? Líbí se vám když je to takhle víc "romantické"? 😂 pište do comm ❤
#Larryisfuckingreal👬👑❤
ČTEŠ
Small Dominant (LarryTexting)
FanfictionSmutek, temnota, beznaděj. Přesný popis Louise Tomlinsona. Co se stane, když mu do života přijde sluníčko Harry? Bude o něj bojovat jako o zlatou trofej, jako o vlastní život? Příběh plný lásky i nenávisti. Příběh o životě.... Nejlepší umístění:...