➡4.kapitola⬅

3K 179 98
                                    

Fuckyourass:  A jak jsi se vyspinkal bejb? ❤

Boobear91: Docela dobře a ty?

Fuckyourass:  Dneska není škola, takže skvěle ❤

Boobear91:  Škola?

Fuckyourass:  * práce. 😄 Promiň 😂

Zvláštní. Mě je 21 a školu bych si vážně s prací nespletl. Natož jemu je 25.

Boobear91:  V pohodě.

Fuckyourass:   A ty pořád chodíš do školy nebo už máš práci? ❤

Boobear91: Práci

Fuckyourass: A co děláš zlatíčko? ❤

Boobear91: Obsluhu v jedné útulné kavárně a ty?

Odpověď nepřicházela a tak jsem se šel obléct. Po té Harry pořád neodepisoval a proto jsem se rozhodl zajít na procházku.

Hodil jsem na sebe bomber s kaki barvou, nasadil si Vansky a spolu s bouchnutím dveří se po schodech vydal k hlavním dveřím.

Ty jsem také zabouchl a konečně jsem se mohl nadechnout čerstvého vzduchu. Můj cíl byla  lavička u opuštěného jezera. Chodím tam skoro pořád. Můžu tam vyjadřovat jakékoliv emoce. Plakat, křičet, nadávat, házet věcma. Nikdo tam nechodí. A i kdyby, bylo by jim to ukradené.

Jediná nevýhoda je, že se tam dá dostat jenom né moc příjemnými ulicemi.

Zrovna jsem jednou hnusnou, vlhkou a temnou ulicí procházel. Když v tom jsem do někoho narazil. Hned jsem vzhlédnul nahoru ( protože osoba byla vyšší než já , jak jinak..) . Krev  mi zmrzla v žilách a srdce se hlasitě rozbušilo.

„Ale, ale, není tohle náš malej lomeno teplej buznička Louis? "

Řekl Stan svým strašidelným chraplákem, kterým už ublížil tolika lidem.

Jen jsem na něj se strachem v očích hleděl. Chtěl jsem se otočit s utíkat, ale jeho svalnaté a až moc potetované ruce mě silně chytily.

„Kampak?  Dlouho jsme se neviděli. "

Neměl jsem odvahu něco říct a proto jsem jen dál strnule stál.

„A jak se má tvoje maminka?  Jé promiň, já zapomněl, že radši chcípla, než aby tě měla za syna. "

Nechutně se uškrnul. A mě se po tvářích začaly valit první slzy.

Stan vždy ubližoval psychicky, než fyzicky. Ví, že mě může dostat na úplné dno.

„A co tatínek?  Taky je pod hlínou? "

Tváře už jsem měl mokré a napuchlé od pláče.

Asi jsem ho přestal bavit a proto mě vrazil první ránu a na to hned druhou i třetí. Vyjeveně jsem na něj vykulil oči, protože tohle nikdy nedělal.

„Co tak čumíš?  V lapáku jsem se denně navykl boxovat do spolubydlícího."

Podlý úškrn přišel hned s kopancem do břicha.

Předkloni jsem se a začal lapat po dechu. Celou tvář jsem měl od krve a od slz.

„Pořád nemáš dost ty hnuse? "

Tentokrát kopanec mířil pod koleno. To už jsem se s bolestivým výkřikem svalil na zem.

„Co ty buzno? Chceš abych ti narval něco do prdele? "

Kopl mě do obličeje s já už pomalu přestával vnímat.

„Ser na něj. "

Uslyšel jsem za mnou až moc povědomý hlas.

„Si děláš prdel Nicku?  Sleduj je jak vomrdaná kurva. "

„Chceš se vrátit zpět do basy? "

Zatáhl ho za rameno, ale on se ke mě ještě vrátil.

„Ještě se uvidíme."

Naposledy do mě kopl a odešel. Nick mi věnoval smutný pohled a pokračoval za Stanem.

Byl jsem jenom já a moje vzlyky, které se odrážely od špinavých zdí.

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Hi everybody!  😄💗

Tak jak se vám líbila dnešní kapitola?  Co říkáte na Stana a Liama?  ❤ A co asi bude s Louisem?💛 Děkuju moc za kupu komentářů s překročení 300 přečtení 💙

Tak zatím páčko ❤💛💚💙💜

#Larryisfuckingreal 👑👬

Kleopatrakuku

Small Dominant (LarryTexting)Kde žijí příběhy. Začni objevovat