Hatodik || Az utolsó döntés a legnehezebb

128 17 0
                                    

Negyedórával később Kuu végül felállt, a mosdóhoz sétált, hogy megmossa az arcát, és kimossa a pocsék ízt a szájából. Kétszer is véghez vitte a műveletet, még végleg száműzte a hányás kesernyés ízét. Egy puha törülközőbe törölte az arcát, majd kilépett a hálóba, ahol meglepetten tapasztalta, hogy Cion ült az ágyán. Kuu megdermedt, és a fejét rázta.
– Muszáj beszélnünk – mondta Cion lágyan, de Kuu csak magát ölelve dőlt neki a falnak.
– Nem akarok. Nem tudnánk ezt az egészet elfelejteni? Kérlek! – Arcán újabb és újabb könnyek folytak le. Cion felállt, és Kuu elé sétált, majd a kezét az állára simította, és a hüvelykjével letörölte az arcát. Csitítani kezdte Kuut, a karját simogatta, majd az ágyhoz vezette, és leült mellé.
– Kuu, próbálj meg megnyugodni! Semmi gond nincs azzal, ami történt, mármint... próbáljuk megbeszélni a dolgot, rendben? – Kuu bólintott, és igyekezett abbahagyni a sírást.
– Mit gondolsz erről az egészről? Mennyire taszít? – hüppögte Kuu, majd felállt, hogy zsebkendőt keressen az éjjeliszekrényén, majd visszahuppant Cion mellé.
– Voltaképp imponáló. És eléggé meglepett, de... semmi bajom nincs vele. Mármint... nem voltam még sosem pasival, de sosem vetettem el az ötletét. – Kuu nagyokat pislogott Cion válaszán. Megtörölte az orrát, és az ujjaival kezdett játszani.
– Mire akarsz ezzel kilyukadni? – fordult felé a rózsaszín hajú gitáros. Cion ismét végigsimított az arcán.
– Mivel kiesik az az este, így nem emlékszem, hogy mit éreztem a csók közben, így megmondani sem tudom, de... szeretném újra megpróbálni, ha nem bánod.
– És ha nem tetszik neked? Ha utána undorodni fogsz tőlem? Ha soha többé nem akarsz majd utána látni? – kérdezősködött Kuu, szemét ismét könnyek lepték el, de Cion csak a szemét forgatta.
– Biztos, hogy nem undorodnék tőled. Ha nem működne a dolog, akkor ígérem, hogy soha többé nem hozom fel neked. Ha ez így megfelel. Nem akarok neked még több fájdalmat okozni. – Kuu mérlegelni kezdte a dolgokat, végül pedig bólintott.
Óvatosan közelebb csúszott Cionhoz, és egy reszketeg sóhajt engedett ki az ajkai közül. Cion összefűzte az ujjaikat, amitől Kuu csak még feszültebb lett.
– Csak... csinálj mindent úgy, ahogy akkor este – suttogta Cion, ahogy egyre közelebb kerültek egymáshoz.
– Akkor kicsit magabiztosabb voltam – mondta ugyanolyan halkan Kuu. Cion kuncogott, a lélegzete megcsapta Kuu ajkait, végül a gitáros összeérintette az ajkaikat.
Nagyon lassan mozdította meg az ajkait, nyelvével óvatosan simítva végig Cionén. Az énekes azonnal viszonozta a csókot, egyik kezét Kuu nyaka köré fonta, és hagyta magát sodródni az árral. Átadták magukat a pillanatnak, Kuu megfeledkezett arról, hogy Cion erre a csókra emlékezni fog, csak azon járt az esze, hogy boldog volt. Ha csak egy pillanatig is, de megint boldog volt.
Cion egy pillanatra elhúzódott, de csak annyi időre, hogy utána ismét megcsókolja Kuut, és ezúttal átvette az irányítást is, sokkal követelődzőbb volt. Kuu a szájába nyögött, így végül elhúzódott, hogy farkasszemet nézzen Kuu fátyolos tekintetével. Cion apró puszit nyomott Kuu ajkaira, majd teljesen elhúzódott. Kuu heves szívvel nézett Cionra, és várta, hogy mondjon valamit. Akármit.
– Hű. – Cion ennyit tudott kinyögni, miközben hosszú, sötétbarna tincseit hátra söpörte. Kuu nem akarta sürgetni, de Cion le tudta olvasni a vonásaiból, hogy mennyire ideges volt.
– Milyen volt? – tette fel végül a kérdést, az ujjait tördelte, ahogy Cion válaszát várta. Cion elmosolyodott, és összedörzsölte az orrát Kuuéval.
– Elképesztő.
– És?
– Mi és? Fantasztikus, csodás, észveszejtő, még mindig bizsergek tőle, mit szeretnél még hallani? – meredt rá hitetlenül Cion, Kuu pedig fülig vörösödve kapta félre a fejét.
– Az érdekelt volna, hogy hogyan tovább – vallotta be sötét pírral az arcán. Cion észhez kapott, és picit ő is elpirult, majd ismét megfogta Kuu kezét, és összekulcsolta az ujjaikat.
– Én szeretném ezt megpróbálni veled – suttogta halkan, mintha félt volna, hogy valami rossz dolog szakadna a nyakukba, ha hangosan kimondaná.
– És ha nem érzel majd mást? – bizonytalanodott el Kuu egy pillanat alatt. Cion nagyot sóhajtott.
– Nem tudhatjuk, hogy mi lesz holnap, jövőhéten, vagy a következő hónapban. De ha nem is próbálkoznánk meg vele, akkor te tovább kínoznád magad a negatív gondolataiddal, amit nem akarok. Szerintem működne ez a dolog köztünk.
– Nem aggódsz, hogy ez az egész csak testi? – vonakodott Kuu továbbra is. Cion megragadta a gitáros derekát, és ledöntötte az ágyon, majd fölé gördült. Kuu sikkantott egyet, ahogy Cion leteperte, mert meglepte az énekes hirtelen cselekedete.
– Nem aggódok. Bízok magunkban, és hogy normális lenne a kapcsolatunk. Csak esélyt kell adnod nekünk. Én benne vagyok, innentől ez csak rajtad áll Kuu! – Cion homlokon puszilta Kuut, majd leszállt róla. Egy pillanatig még ült az ágyon, Kuura nézett, majd kiment a szobából, hogy hagyja Kuut gondolkodni. Ő mindent megtett, amit tudott, hogy ez a dolog működjön köztük. Innen már tényleg minden Kuun állt.

Drunk and BeautifulWhere stories live. Discover now